četrtek, 7. november 2013

Jokale sva use dokler ni  prsla mama.
mama:kaj je pa blo?
jst:omfgg mama poglejj (pokazala sem ji karto za M&G)
mama:zelo vesela sem za vaju samo useeno se umiri
jst:nemorm mama ves od kdaj ze sanjam da lahko grem na M&G?
mama:ja ljubica vem samo useeno se umiri zares sem vesela za vaju
Acacia:OMG majkemi da mas Kylie najbolsega oceta!
jst:jojj ja vem haha
mama:nono punce umirite se,se preoblecte in bomo sle use 3 nakupovati kaj mislite?
jst:amm a ti dans negres delt?
mama:ne nebom sla bom raje bila z mojo najboljso hcerko...
jst:aww
Acacia:okej samo se pojest morm
mama:okej ti kar u miru pojej jst se grem preoblect in ti Kylie si ze pojedla?
Kylie:jaa sm naj se poje Acacia potem lahko gremo
mama:okej
Mama je odsla se preoblect,Acacia je pripravila zajter za jest in jst sem se vedno gledala u tisti dve karti za M&G sama sebi sem si govorila zagotovo sanjam ,to so najboljse sanje.Medtem ko je jedla Acacia  sem poklicala Kendall in Tilenu  jim povedla in prevtako sta bila tudi oni veseli za naju.
No ko je  pojedla je se pospravila in sva obe odsle v sobo.
Uredila sem se in se oblekla tako:


Acacia pa tko:

                                    

Medtem ko smo se pogovarjale je mama prsla v mojo sobo
mama:wawww najlepse moje
Kylie:awhh Hvalaa najlepsa mamii tudi ti si se odlicno uredila.
Ona je imale obleceno to:



No odsle smo do avta in se usedle mama je vozila do centra.
Najprej smo odsle v supremarketu kupit nekaj za jest in potem smo sli se v Zaro,H&M,Bershka,itd..
Kupile smo nekaj oblacil za Justinov koncert in odsle domov.
No ura je bila 15.10 zato sem uzela prenosnik in se pogovarjala po skypu z Tilenom.
Nisem se veliko pogovarjala z njim kajti on je mogel iti v fitnesu.
Pogledala sem se kdo ima odprt skpe in imela je tudi Kendall zaato sem jo takoj poklicala.
Pogovarjale smo se dokler ni mama prsla in mi je rekla da ob 16 moram biti pripravljena ker takrat se bomo odpravile.
Ura je bila 15.30 zato sem se poslavila od Kendall in odsla takoj u sobo in se zacela urediti.
Bilo je toplo zato sem se oblekla  tako:


No ura je bila 15.55 zato sem sla v dnevno sobo kjer so me Acacia in mama pocakale.
mama:puncee ste pripravljene?
Kylie:jst ja ti Acacia?
Acacia:jst tudi
mam:no gremo
odsle smo u avto in mama je vozila in peljali smo se pou ure in smo ze bili pred veliko areno kjer je bilo veliko belieberjev.


Ni komentarjev:

Objavite komentar