nedelja, 10. november 2013

Pozdravle smo se mamo in odsle cakt v vrsto.Medtem ko smo cakali jst in Acacia sem poklicala oceta in z Tilenom. Ko sem se pogovarjala znjim me je nekdo objel od odzadaj.Obrnila sem se in zagledala Mio.Objela sem jo in jo pozdravila.Pogovarjale smo se o koncertu in use smo bile res zelo vesele.
Cakale smo1uro in pol dokler nismo bile v areni.jst in Acacia smo bile v prvi vrsti in Mia je bila malo bol odzadaj.
Anyway cakale smo kaksne pol ure dokler se ni koncert zacel in dokler ni Justin prisel v odru.Takoj ko je prisel z krili na odru sm takoj zacela jokat.
Koncert se je zacel najprej z pesmjo ALL AROUND THE WORLD in bila sem zares nevznemirjena.
pel je se One Time,Baby in preden je zapel Baby je seveda uprasal 'HOW WANTS TO BE MY BABY' in usi smo zaceli kricat,nato je pel se Heartbreaker,All that matters in konco je bila na vrsti  pesem OLLG.
Preden je zacel pet sem seveda zelo upala da bi bila jst tista srecnica in bila OLLG.No je zacel peti use dokler ni prisla Alison in rekla eni punci ce bi bila OLLG.Tista punca je bila eno vrso zamenoj in sem use slisala kaj je rekla.Seveda tista punca je privolila in odsla je z Alison.Takrat zares sm zacela se bolj jokat in sem sovrazila sebe.Tudi Acacia je jokala zmano.Mia je seveda tega opazila in prsla zraven nas in zacela potolazit z besedami'MI MORAMO BITI VESELE TO DA SMO LAHKO PRSLE NA KONCERTU OD NJEGA ZATO KER NEKATERE PUNCE NIMAJO NITI TE MOZNOSTI PRISTI NA KONCERT KJE PA DA BI BILE OLLG IN BTW VI2 IMATA SE M&G IN SE BOSTA TUDI SLIKALE IN STA SE ZE SAMO BOSTE SE LAHKO TUDI POGOVARJALE ZNJIM.
Te besede zares so me potolazile zato semm se ustavila jokat in takrat je prsla tudi tista punca na odru,uzela sem telefon in zacela snemat,no tista punca se je usedla in justin jo je zacel 'bozat'po laseh itd.No justin potem jo je se primel za roko in zacela sta plesat 'slow dance' OMG res nism mogla vrjet,samo useeno sem se spomnila na besede ki mi jih je Mia rekla .
No na koncu jo je se uprasal kako ti je ime in je odgovorila Anne nato sta oba odsla od odra.
no tista OLLG je prsla spet u tisto vrsto kjer je bila in takoj sem odsla za njo in jo razsula z uprasanji.
uprasala sem jo taksna in drugacna uprasanja use dokler ni Justin spet prisel in zapel use pesmi do konca.
No koncert je trajal kako 1 uro in pol in odsle smo od arene.
Ko se je koncer koncal sem poklicala mamo in rekla naj grem v en Hotel dokler nebo ura za M&G z nami je prsla tudi Mia.
 odsle smo do enega hotela in use tri smo najprej odsle se1restovracijo nekaj pojest kajtidoM&G je bilo se kaksnih pol urce.
Ko smo pojedle smo odsle v naso sobo .zacele smo se pogovarjat o tisti OLLG jst sem bila slabe volje zato sem uzela telefon in objavla video ki sem ga snemala, objavla sm ga na twitterju,fb-ju in instagramu.
Nato sem uzela in brskala po galeriji zagledala sem to sliko:

Slika mi je bila usec zato sem se objavla na twitterju in instagramu in zraven slikca napisala:ONE DAY IS TODAY! :) #exciting
Ze po nekaj minut sem dubila veliko komentarjev podobnim tem:uzivaj,pozdravi ga,reci mu naj pride v slovenijo itd..
Po pol uri smo se odpravile od hotela odsle smo do enih vrat kjer je biu en listek napisan M&g justin bieber no bila je zares velika vrsta zato smo cakali se kaksno 1 uro.No ustopile smo in zagledale Justina...

Ni komentarjev:

Objavite komentar