torek, 5. november 2013

Poklical me je Tilen.
Tilen:Draga kako si?
Kylie:uredu soncek ti?
Tilen:jst tudi,in delas?
Kylie:nc lezim  ti?
Tilen:jst pa premisljujem o tebi <33
Kylie:aww <33
Se malo sem se pogovarjala in zakljucia pogovor.Odlozila sem telefon in sla sm se stusirat.
Ko sem se stusirala sem oblekla pizamo in uzela telefon in gledala sliko od nas- mene,Justina in Acacie...
Nisem  mogla vrjet da sm koncno spoznala svojega idola in se jutri bom sla na koncertu od njega, res najbolj srecna punca sem.
No sliko sem objavla na fb,twitterju in instagramu zraven pa napisala:I love you @justinbieber
Odlozila sem telefon in zaprla oci.
Zbudila sem se ob 11.00 uzela telefon in gledala Twitter.
Pogleda sem kaj jje novega in vidla sem da je JUSTIN BIEBER RETWITAW MOJO OBJAVO!
zacela sem kricati, jokati in res nisem mogla vrjet mojim ocmi.No umirila sem sem se malo in odsla v kuhinji.
Uzela sem zajterk in pojedla.Medtem ko sem jedla sem zagledala to:



Pogledala sem za koga je in bilo je zame.Odprla sem ta paket in zagledala M&G karte za Justina in to danes ob 6h ,Zcela sem se jokat,se bolj kot sem se prej.sama sebi sem si govorila zdaj sem pa zares najboljsrecnejsa punca.
No zraven je bil tudi en listek na katerem je pisalo to:
Draga Kylie,
                                                   vem da danes je zares velik dan,
                                                   zate,prav tako tudi zame ker bo 
                                           moja princeska sla na koncertu od Justina,
                                       in res mi je zal da memorem biti stabo 
                                     v tem zelo pomembnem dnevu samo obljubim ti 
                                da bom prisel v New Yourku samo zate in tvojo sestro Kendall...
                                    Tvoja mami mi je pravtako povedla da si prsla v LA z Acacio zato
                             v tem paketu bos vidla 2 M&G karti za Justina ena je zate in 
                            druga je za Acacio.
                            Lepo se imej princeska in poklici me preden gres v koncertu.
                             Ne pozabi tudi da te imam res mocno rad...
                                                                                                            By:Mark (btw moj oce)

Takoj sem uzela telefon in poklicala oceta.
Kylie:Hvalaaa ti oce,res Hvalaa ti 10000x
Oce:ni zakaj princeska zate lajko naredim use 
Kylie:najboljsi ocka sii rada te imam
Oce:jst tudi tebe,in kako se imas v LA?
Kylie:odslicno aja ocii ves da sem vidla Justina in Chaza-prijatelja od Justina v Letaliscu in sem se slikala znjim
Oce:aja zelo sem vesel zate,no saj zdaj bo se na M&G od njega sla in seveda ga bos tudi objela ce ga nisi ahah
Kylie:seveda sm ga objela samo itak nic ne skodi ce ga spet  ahaha.
se malo smo se pogovarjali dokler ni ustala Acacia
Kylie:DOBRO JUTROOO
Acacia:Jutrooo!BTW zakaj si tko vesela?
Kylie:ne mors vrjet kaj se mi je zgodilo
Acacia:hh povejj
Kylie:nee namigaj malo
Acacia:okejj poklicala si Justina?
Kylie:;ahha nee 
Acacia:ok nevem no ,povej zee!
Kylie:kot ves danes je najboljsi...
Acacia:jaaa povejj zeee
Kylie:okej lej vceraj preden sem odsla spat sm dala sliko na fb,insta in twitter in ko sem se zbudila sm vidla da JUSTIN BIEBER JE RETTWITAW OBJAVOOO 
Acacia:fakkk neee ni mogoceee
Kylie:majkemi poglej(pokazala sem ji)
Acacia:AHAGDHSGH fakkk
Kylie:ampak to se ni use
Acacia:jaja povej mi seee useee!
Kylie:ok in ko sem se zbudila sem zagledala en paket odprla sem in zagledala v paketu 2KARTI M&G ZA JUSTINA ENO ZA MENE IN ENO ZA TEBEE!
Acacia:NO WAY SE LAZES?
Kylie:prisezm da ne
Acacia:in kje so karte?
Kylie:na poglej fakkk(pokazala sem ji in ji dala njeno karto)
Acacia:ofakkk 
--in pravtako se je zacela tudi ona jokat pridruzila sem se ji tudi jst haah--

                                         

 









Ni komentarjev:

Objavite komentar