ponedeljek, 11. november 2013

Ustopile smo in zagledle Justina ki je cakal.Ko naju je zagledal Justin rekel:
Justin:hey,girls!
Acacia,Kylie:Hey Justin!
Justin:how are you?
Acacia:we are fine you?
Justin:me too,did I saw you 2 somewhere?
Kylie:yess we meet you in the airport and we was in the concert!
Justin:oh really?nice
In koncno   je bil cas za slikat.medtem ko sem se jst z Justinom slikala je Acacia cakala.
Slikal nas je en gosod,najina slika je bila podobna tej:

 Acaciina pa je bila podobna tej:


no in bil je cas za se oslovit od Justina.. hh bilo je zares tzko preden smo odsle smo se ga objele in odsle.
zacele smo se bolj jokat in zacele kricati od veselja nato je pritelka Mia k nam in naju objela.
No umirile smo se in poklicala sem mamo da bi ji povedla da bomo zdaj odsle  u hotelu zato ker je bilo prepozno za it domov.
Odsle smo u tistem hotelu kjer smo bile aja pa ze prej smo se poslovile od Mie.
Preden smo odsle spat smo se pojedle in smo sle v najino sobo.
Uzela sem telefon in brskala po spletu,bilo mi je dolgcas zato sem se poklicala Tilena in se pogovarjala.
Ko sem koncala pogovor z Tilenom sem se poklicala oceta in mu povedla use.
No odsla smo spat kajti bile smo obe zelo utrujene.
zjutraj me je prebudil telefon,poklicala me je mama in rekla da naj se pripravljam kajti bo prsla naju iskat po pol urci.
Odsla sem se prebudit Acacio in ji povedla.
pojedle smo zajterk in se preoblekle in namazale.
in naju je prsla mama iskat povedla sem ji use od zacetka do konca in ajftertthajk medtem ko sem ji povedla so se mi ulile se nekaj solz in res se vedno nism mogla vrjet.
Koncno smo le bile domov.Ko sem ustopila v dnevno sobo me je ze razsula Ana z upprasanji kaksen je bil?a je lepsi kot na slikah?itd haah no use sem ji povedla in takoj sem odsla v mojo sobo uzela prenosnik in pogledala ce so ze slikce od uceresnjega M&G-ja in ja bile so.poklicala sem se Acacio in ji povedla da so ze slikce gor.Takoj ko sem nasla svojo sliko sem jo shranla in dala na Twitterju in Instagramu.
Tudi ona je isto naredila in nato sem se sla stusirat in se preoblect nekaj sportnega kajti sem odsla na fitnesu.
Oblekla sem to:


in sem odsla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar