nedelja, 1. december 2013

Tekla sem pol urce in odsla proti plazi kjer je bila le pol ure oddaljena od hise.
Uzela sem slusalke in se usedla v klopci ter poslusala pesmi.
Med tem ko sem poslusala pesmi sem gledala valove Bilo je res zelo zanimivno in zabavno gledat kajti je pihal zelo rahlo veter.
Poslusala sem pesmi dokler mi ni zazvonil telefon,bila je Acacia...
Kylie:amm ja?
Acacia:kje si?
Kylie:zdaj prihajm domov zakaj?
Acacia:ne kr tko sm te uparasla
Kylie:aha okej caw
Acacia:caw
zaklenila sem telefon ter se odpravila domov.
Ko seem prispela domov sem zagledala mamo,Ano in Tima ki so gledali televizijo
Kylie:domaa semm!
mama:kje si pa bila?
Kylie:sem sla malo tect zakaj?
mama:ahh kr tko sem vprasala
Kylie:okej mama a ves kje je Acacia?
mama:v njeno sobo je
Kylie:aha ok jst  grem
mama:okej
Odsla sem v mojo sobo ,uzela telefon in gledala sliko ki smo se slikali z justinom, nisem mogla vrjet da sem jst bila tista punca na sliki.Medtem ko sem gledala sliko sem zacela jokati zares pocutila sem se ... ah nevem no nemorm opisat tisti obcutek.karnaenkrat je nekdo potrkal na vrata.
Kylie:kdo si?
x:mama,a lhko ustopim?
Kylie:ja,ja pridi
Ko je usopla v mojo sobo in vidla da solze na mojih oceh se je ustrasla.
mama:kaj je narobe ljubica?
Kylie:joj mama nevem.
mama:si se razsla z tilenom?
Kylie:neee
mama:potem povej kaj je narobe,zakaj joces?
Kylie:mama jst nemorm vrjet da sm spoznala svojega idola in nemorm vrjet da sm jst ta punca na sliki(pokazala sem ji fon kjer je bila slika od mene in Justina)
mama:ja razumem te samo moras se umirit
Kylie:ja kako?
mama:poslusaj ti si ga srecala ze 2x ,enkrat na letaliscu enkrat na M&G,+ se na koncertule kaj bi hotela vec
kaksna belieberka kot ti.nekatere nimajo moznosti niti iti na koncert kaj sele ga spoznati pa se telefonsko stevilko imas.
Kylie:ja mama samo useeno ga pogresam nevem zakaj imam slab obcutek hkrati sem vesela da sem ga spoznala,vidla samo nevem...
mama:lej ce bi jst bila na tvojem mestu bi uzela fon in ga poklicala.
kylie:ok ga bom zdej(uzamem telefon in zacnem iskat telefonsko od justina dokler mami me ne ustavi)
mama:ja ma najprej se umiri potem ga bos poklicala.
Kylie:okej (najprej sem se malo umirila in nato sem uzela telefon in ga poklicala)
Zazvonil mu je telefon a ni se oglasil.Telefon sem jezno vrgla v posteljo in bila sem zares zalostna.
mama:ljubica umiri se mogoce ima zdaj vaje.
Kylie:mogoce...
mama:no ura je zdej 13.30 in zdej lhko gremo malo po nakupih kaj pravis?
Kylie:jaa lhko gremo samo ze prej morm it se tusirat ker sem prej tekla
mama:nono bolj hitro te pocakm v dnevni sobi pa poklici se Acacio ce hoce naj pride z nami.
Kylie:okej bom...
Najprej sem se odsla poklicat Acacio in jo uprast ce bo prsla z nami in je privolila potem sem se se tusirala.
Ko sem se tusirala sem se uredila,in nrdila figo ter se oblekla.
Oblekla sem to kajti je bilo zares zelo toplo:



Odsla sem v sobo od Acacie in zagledala Acacio.Imela je obleceno to:


 No odsle smo se v kuhinjo in zgledala mamo ki je bila zares popouna.imela je obleceno to:



Ana je imela to obleceno:


No in se Tine (zarocenec od mame) je bil tko oblecen:






Ni komentarjev:

Objavite komentar