torek, 31. december 2013

Odpravli smo se v avto.vozili smo se pol urce ter ze bili v centru.
Najprej smo sli v trgovini kjer so pac vse stvari za Justina (mislim pac majice,verizice,itd.)
Acacia in jst sva si kupile taksnne kape:



Jack je kupil eno majico ki pise 'BOYBELIEBER'.
No nato smo se sli  v trgovini kjer so bile samo cevlje,petke,supra,all starke, itd.
Jst sm kupila taksne supre:




Acacia je kupila iste kot jst samo crne barve.
In Jack je kupil taksne:




No ko smo koncno kupili tisto kar smo rabli smo se odsliv mc'donalds.
Vsi smo si narocili nekaj za jest.Vsak je pojedel svoje ter odsli smo domov.aja Jack in Acacia sta se super razumela delovala  sta kot zaljubljenca haha,but anyway.
No ko smo pojedli smo se odpravili domov.
(pred hiso)
Jack:soo that was the best day of my life
Acacia:mine too
Kylie:Jack you can come with us to my house and we can watch films together?
Jack:am I don't know...
Acacia:yess pleasee come with us we will have fun.
Jack:okay then i will come :)
Kylie:yeyy you're the besstt!
Jack:ahah thankyou
No prvo smo sli vsi v dnevni sobi kjer  so bili  Tine in mama ter Ana.
Kylie:DOMAA SEM!!(sem zakricala)
mama:pridi sem Kylie
ko je mama zagledala Jacka je bila sokirana.
mama :KYLIE KDO JE TO?!!
Kylie:amm to je Jack najin nov prijatelj
Jack:hey nice to meet you :)
mama:Heyy Amm Kylie pridi v kuhinji neki ti morm povedat!
Kylie:okey
no odsla sem v kuhinjo kjer je bila samo Trish.
Trish:amm se ti nezdi da je tvoja mama jezna?
Kylie:ja se kr samo jst nism krva lej
Kylie:ves mogoce zakaj je jezna?
Trish:neve...
Ni niti dokoncala besedo ko je mama prisla vsa jezna do mene.
mama:KYLIE V MOJI HISI JE PREPOVEDANO DA PRIHAJAJO NEKI LJUDJE KI JIH SPLOH NE POZNAM!!(je zakricala na ves glas)
Kylie:jaja okejj no nism vedla sorri zdej mu bom rekla naj gre ker imam 'TECNO MAMOO'!
MAMA:jst pa imam tecno hcer
Ignorirala sem to kar je rekla in sla sem v dnevno sobo kjer sta bila samo Acacia in Jack..
Kylie:amm Jack we have a problem
Acacia:kajj? :o
Jack:what's problem?
nisem vedlakaj naj recem zato sem si izmisnila en odgovor
Kylie:amm we will go to visit grandparents ,soo me and Acacia will go now to wear.
Acacia me je samo cudno gledala
Jack:okay no problem i'm going home,bye girls (objel nas je in objel) we had really fun today.
Kylie:bye
Acacia je odsla do vrat z njim ter se pozdravila znjim.Ko je odsle Jack  me je Acacia hmal ubila z uprasanji.
Acacia:a si ti neumnaa?zki wtff? nic ne razumem povej mi takoj!
Kylie:PAC LEJ SEJ POZNAS MOJO NAJBOLJSO MAMOV OBRATNEM SMISLU KI NE DOVOLI DA PRIDEJO FANTJEV TEJ HISI!
Acacia:JOJJJ!!


vsedla se je zraven mene ter nekaj casa bila tiho.
Acacia:grem v sobo
Preden je odsla me je se vprasala:
Acacia:kdaj bova sle v NY? jst pogresam NY!
Kylie:nevemm
Acacia:dej lhko jutre gremoo prosimm
Kylie:;am okej samo zrihti se prevoz do NY okejj?
Acacia:okej
Acacia je odsla v njeno sobo medtem ko jst sm sla v svojo sobo.
dolgcas je bilo zato sem vzela eno knjigo ter brala.
Brala sem do zvecer.Nato pa je nekdo potrkal na vrata.
Kylie:kdoo jee?
Trish:Trish smem naprej?
Kylie:jaja
Trish:amm Kylie pridi jest vecerjo
Kylie:nebom
Trish:zakaj?
Kylie:zato ker ne
Tish:si jezna na svojo mamo?
Kylie:ja smm in to zeloo!
Trish:ves kaj imas pravico bit jezna samo se mors zavedat da pac je tvoja mama
Kylie:ja
Trish:dej caki ti prinesem v sobo vecerjo
Kylie:;okej
po 3 minutaah je ze prisla Trish z vecerjo..
Medtem ko sem jedla sem se p[ogovarjala z Trish in sem se zeloo zabavala haha :)
No vecerjo sem pojedla in zacela sem brat naprej...
Ko sem prebrala polovico knjige se mi ni dalo vec napraj brat zato sem sla v trgovino da bi kupila cike (ja kdaj tudi kadim in vejo samo Acacia ,Kendall in moj oce )
Oblekla sem to kker me je zeblo:



No  sem odsla v trgovino ter kupila cike.
Preden sem sla v hiso sem pokadila en cik nato odsla v hiso.



Ni komentarjev:

Objavite komentar