četrtek, 19. december 2013

Medtem ko smo jo cakale smo poslusali Lolly od Justina.
Cakale smo pol urce nato pa KONCNO JE PRSLA!No sla sem se v sobo in vzela telefon:


Ter odsla pred hiso kjer stta me pocakale Mia in Acacia.
Objela sem Mio ter zagledala taksen avto:


Kylie:omgg prasica to je tvoj avto?
Mia:hahah ja got a problem?
Kylie:yeahh Bitch i have got ahah in kaj misls da bos lepsa od mene k mas taksnega avta al kaj? ahahhaahhah
Mia:hahaha ma draga sej lepse od tebe neobstaja
Kylie:awww (objela sem jo)
No usedle smo se v avtu ter se odpravile do centra.
Najprej smo sle v forever 21, nato v bershko in se v topshop.nic nismo kupile zato smo sle se v Mc'donalds.
Narocile smo se nekaj za jest:


Ko smo pojedle smo se odpravile domov.
-------------------------------HOME-----------------------------------------
ko sem prispela domov sem zagledala Ano ki je bila v dnevno sobo in gledala risanke  risanke -.-
Ana:Kyliee koncno si prislaa :)
Kylie: (:
Ana:pridii bos gledala risanke z manoo
Kylie:joj Anaa sovrazim risankee -.-
Ana:jaa vem samo prosimmm samo danesss :(
Kylie:jojjj naj ti bo +_- 
Ana:yeyy najboljsa sestra sii(objela me je in objem sem ji vracala)
Acacia:amm Kylie jst grem v mojo sobo ti ba uzivi medtem ko gledas risanke  haha
Kylie:okej ti kr ahahah HVALA RES!-.-
Acacia:ahah hec okej dej caww
No Acacia je sla v njeno sobo in jst sem gledala risanke z ANO (-.-)
Cez nekaj casa je mama  KONCNO prisla 
mama:oo moji dve princeski gledata risanke haah
Kylie:jojj mamaa a lhko zdej prosim ti gledas namesto mene ker ze glava me boli od teh sutastih risank 
mama:ahaha jojj Kylie okejj
Kylie:hvalaa tii (objela sem jo )
mami:Kylie dans pridesta Anastasia  in Pia(moje sestricne so)
Kylie:omgg resnoo? 
mama:jaa
Kylie:olaa komaj cakamm 
mama:jaa :)
Kylie:kdaj pridesta?
mama:dans 
Kylie:mislim ob kateri uri?
Mama:am ob 20.00
Kylie:super okej zdej grem jst v mojo sobo caww
Odsla sem v mojo sobo ter uzela prenosnik in sla v skypu in pogledala ce je Tilen .
Tilena ni bilo na skypu zato sem se odlocila da bom gledala film.
Odlocila sem se da bom gledala 'Gossip Girl'.
Odsla sem prej tudi v kuhinjo  ter vzela jagode in cokolado da bom jedla medtem ko bom gledala film.




Medtem ko sem gledala je nekdo potrkal na vrata
Kylie:ja kdoo je?
x:Acacia, smem naprej?
Kylie:ah pridi
Acacia:kaj delas?
Kylie:gledam 'Gossip girl', bi gledala z mano?
Acacia:hah seveda
No uglavnem gledale smo film do konca in ta dan ni bil pprav nic zanimiven no usaj dokler nista prsle Anastasia  in Pia.
---------------------------------------------ZVECER----------------------------------------------
Ura je bila 8 zvecer in vsi smo bili v dnevno sobo kjer smo gledali eno oddajo 
Cez nekaj casa je zazvonil zvonec,odsla sem odpret ter zagledala Pio in Anastasio, OMG ze pol leta ju nisem vidla in zaress sem ju pogresalaa no objela sem juu ter odsle v dnevno sobo kjer so nas cakali vsi.        Pia in Anastasia sta se pozdravili druge ter usedle smo se vse v dnevno sobo. 
Pogovarjali smo se,se smejali itd. zares bilo je fullll zabavnooo.Cez nekaj casa smo se vsi odlocili da gremo v restovracijo za vecerjo.
aja btw sem pozabla povedat kaksne so -.-' hahah okej am Anastasia je stara 16 let,zivi v Londonu,je blondinka ima modre oci, je prevtako BELIEBER (: ,  je zeloo lepa in  je tumblr girl.
No izgleda tako:


No Pia je stara 20 let,ima crne lase ter modre oci , pravtako tudi ona zivi v Londonu,amm in sovrazi JUSTINA -.-
Tudi ona je zares zelooo lepaa: 


No odsle smo vse 4(jst,Acacia,Anastasia,Pia) v mojo sobo da bi se uredile za vecerjo.
Jst sem si zravnala lase ter oblekla to:


Acacia je oblekla to:

Anastasia to:

in Pia to:

Ni komentarjev:

Objavite komentar