nedelja, 22. december 2013

Ko smo se uredile smo odsle vse 4 v dnevno sobo kjer ni bilo nobenega oz.samo Trish je bila.
Trish:opaa lepotickee
Kylie:ahaha
Trish:jojj kok ste lepe *o*
Kylie:ahha nee useeno hvalaa
Usedle smo se ter gledale TV.jojjj bile so neke brezvezne reklame -.-
Cez nekaj casa so koncno prisli Mama,Tine in Ana.
Mama je imela obleceno to in je zgledala.. wawww *___* :



Tine je imel obleceno to:


in Ana je imela obleceno to:


mama:OMG kok ste hudee *__*
Kylie:haha ta prava se oglasi poglej sebee *o*
mama:ahah no gremo punce?
Mia:jaa 
Odsle smo do avta od Tineta in se usedle.
Vozili smo se pol ure in koncno prisli.
Odsli smo v restovracijo ,se vsedli in narocili  nekaj za pit nato se za jest.
Ko smo popili oz. pojedli je prisel natakar ter vprasal ce bi radi se kaj.
Pia:amm do you have Foutune Cookie?
Natakar:yess we have
Pia:can you please give us?
natakar:yes of course
No uzele smo use po eno 'fourtune cookie' (nevem ku se rece aahh )


pojedla sem nato sem vzela se listek. ahahah bil je najboljsi listek:


Anastasia:lhko preberem kaj ti je prslo?
Kylie:ahah seveda (pokazala sem ji listek in vse so pogledale)
Pia:oo prasicaa ahah 
Acacia:evo jst sm prva da se ne strinjam da si najboljsa haha
Kylie:haahha
Ko smo pojedli smo odsli domov.
---------------------------------HOME----------------------------------------
Ko sem prisla domov sem takoj odsla v mojo sobo da bi si odstranila make-up in preoblekla pizamo kajti ura je bila ze 11.30 .
Odpravila sem spat ampak nisem mogla zato sem odsla v dnevno sobo in dala na en program.
brzeveze je billo zato sem vzela prenosnik in bila na Twitter-ju.
Vsi so pisali o Justinu naj ne zapusti karjero in jst nisem nic razumela kajti ze veliko casa nisem slisala nic o justinu zato sem pogledala med trendi in trendalo se je ' #JustinDontleaveus in  #BeliebersHereForJustin
jojj kmal sm umrla res zacela sem jokat in zacela sem brskati ce se kaj pise zato sem odsla na fb in pogledala ce je kdo v Team Jerry oz. Team Bieber Slovenia kaj objavil.
Pogeldala sem in vidla da je Justin sam rekel da bo uzel le nekaj casa zase.
huh koncno takrat sem se lahko malo umirila.
Se malo casa sem bila budna nato sem odsla spat





1 komentar: