torek, 31. december 2013

Odsla sem hitro v mojo sobo tako da me je vidla samo Trish.
No odsla sem v sobo in vzela prenosnik in se pogovarjala z Tilenom po skypu.
Ko sem koncala pogovor z Tinetom sem oblekla pizamo ter  sla v kopalnico da bi si odstranila make-up.
Medtem ko sem si umila obraz je nekdo potrkal na vrata.
Kylie:kdo jee?
Acacia:jstt,smem naprej?
Kylie:jaja pridi
Acacia:Kylie ves sem nasla prevoz do NY z letalom ob 12 zjutraj
Kylie:no super
Acacia:joj in kaj se bo zgodilo z mano in Jackom?
Kylie:nevem haha sej sta samo prijatelja ane?
Acacia:ahha ja samo prijatelja ceprow bi rada da bi bila vec kot prijatelja
Kylie:haha lej Acacia ti si lepa ti lhko hodis s bilo kaksnim fantom
Acacia:ahh
Kylie:jaa,tko da ne bit zalostna okej?
Acacia:jojj kako naj bi bila zalostna ce imam najboljso prijateljicoo!?
(objela me je)


Kylie:bova mele dans sleepover?
Acacia:okej samo se se grem oblect pizamo
Kylie:okej
No Acacia je odsla oblect pizamo zato sem se odlocila da medtem ko bom cakala se bomm sla tusirat.
stusirala sem se nato pa je ACACIA prsla.
Acacia:oo darling you look soo hot
Kylie:aww thakyou ahahaah
Acacia:dej pridi eno sliko na hitro hahah (jojj Acacia obozuje slikanje na dan naredi vec kot 100slik)
Kylie:okej
No poslikale smo se nasa slika je bila taksna:


To sliko je objavila Acacia na Inst in zraven slike napisala:#sleepoverwithmybestie #loveher
No nato sem vzela prenosnik in zacela iskati kaksen zanimiven film.
Nasla sem A Walk to Remember.


Medtem ko smo gledale film je nekdo potrkal na vrata.
Kylie:jojj kdo je pa zdajj?
mama:mama
Kylie:ahh -.-
mama:smem naprej
Acacia:jaja pridi(grdo sem jo pogledala)
mama:khm Kylie prsla sem da se pogovarjam malo stabo
Kylie:nic se nimava za se pogovorit
mama:seveda da se imava
Acacia:no pustila vaju bom da se vmiru pogovarjate (poljubila me je na licka ter odsla)
Kylie:ja povej kaj je narobe?kaj bi mi rada povedla
mama:lej Kylie poslusaj me prosim da mi odpustis res vem moja napraka je bila da ti nisem prej povedala samo prosim oprosti mi.
Kylie:...
mama:prosim Kylie,tvoja lastna mama sem in mi moras odpustit prosimm
Kylie:nevem
mama:pa zakaj naj bi bila z mano tako jezna?kaj sem ti naredila?
Kylie:sem morala samo zaradi tebe lagat prijatelju ves!??(sem na glas rekla)
mama:ja vem samo..
Kylie:nic samo
mama:pa  kaj no sej ni tvoj fant!
Kylie:ja ni moj fant je pa simpratija moje najboljse prijatelijce!
mama:sorri nism vedla daj noo Kylie prosim oprosti mii prosim
Kylie:joj nevem
mama:prosimm?
Kylie:okej no
mama:hvalaa (objela me je)
kylie:mama ves da jutri grem nazaj  v NY?
mama:ni mogocee,ves  kok te bom pogresala<33
Kylie:jst tudii tebe
mama:ob kateri uri pa?
Kylie:ob 12 zjutraj
mama:ahh sej me prides obiskat kdaj ane?
Kylie:hhah sevedaa
No mama je odsla v njeno sobo .
Ko je Acacia prsla v mojo sobo me je hmal ubila z uprasanjii.no povedla sem ji vse ter zacele smo gledat film.
Film smo gledale do konca  nato pa smo se zacele pogovarjat o vsem moznem ahah zabavala sem se zeloo.
Spat smo odsle ob 3zjutraj in vstala ob 9h zjutraj...

Ni komentarjev:

Objavite komentar