torek, 31. december 2013

Zjutraj sem vstala ob 9 oz. mama me je zbudila ob 9h.Ko sva ustale sem prvo vzela telon ter odsla  na instagramuvidla sem da me je mama oznacla na eni sliki pogledala sem na kaksno sliko in zagledal to sliko:


pod to sliko [pa napisano :They sleep soo cute like a baby. #mygirls <3
Kylie:mama what the fuck je ta slika?haha lej ku sm grozna omgg  (pokazala sem ji sliko)
mama:aww pa najlepse ste
Kylie:Acaciaa si vidla to slikoo?(pokazala sem ji sliko)
Acacai:ahah omgg hahah fakk kok sem grozna*0*
mama:tihoo popoune ste obe tokda pripravte se ker danes gresta in vaju bom tkoo pogresalaa
Acacia:aww (objela naju je)


mama:no pusnci sta pripravili potovalke?
Kylie:ne se haaha
mama:no bosta potem ko bosta pojedle zajterk
Kylie:jaa :)
No mama je odsla v kuhinjo da bi nam naredila zajterk medtem ko sva se midve  pripravile.
Koncno je prslamama v sobo ter nama prinesla zajterk.
za zajterk smo jedli palacinke z nutello.


Ko sem pojedla sem odsla v mojo sobo da bi se prpravla.uzela sem obleke ter jih pospravla v kovcku.
no uredila sem se in se oblekla
Oblekla sem to:


ter odsla v sobo od Acacie.
tudi Acacia je imela pripravljene potovalke zato sem  vzela vse potovalke in nesla do taxija ki nas bo nesel do letalisca.
Acacia je imela obleceno to:


Pozdravila sem se z vsemi in z Acacio smo se vsedli v taxi.
 z taxijem smo se vozili pol urce nato smo ze bili v letaliscu.
V NY smo prispeli ob 15.oo zato sem poklicala Kendall da nas je prisla iskat.
Kendall je prispela ob 15.30 zato smo se odpravili domov z njenim avtom.

----------------------------------------HOME-------------------------------------------------
Ko sem prispela domov me je cakalo seveda presenecanje.
pac preden se vstopila sem zagledala temo.
zato sem odsla vklopit luc in zagledala to:



In Tilena seveda,ki je imel obleceno to:


Sla sem k njemu in ga zelooo mocno objela.

Tilen:ahh kako sem te pogresall 
Kylie:jst tud tebe<33
Tine:a si uzivala?
Kylie:jaa samo pogresala sem tee <33
Tine:ljubim te
Kylie:jst tudi tebe
Tine:draga imam se nekaj zate
Kylie:ahha kaj?
Tine:bos vidla
Zavezal mi je oci ter me nesel nekam.
Ko mi je odvezal oci sem zagledala to:




in to :

Kylie:Hvalaa dragii najboljsii sii
Tilen:ne boljsi od tebe <3 (objela sem ga)


Tilen:pridi sem
Vsedla sva se v postelji ter se meckala.




No ubistvu kaksne pol urce sva se poljubljala in se mecakla nato sva  odsla v dnevno sobo kjer sta bile Kendall in Acacia.
Kendall:ahhKylie vidim  da si se kar veliko zabavala z Tinetom ahaha
Kylie:JEBI SE KENDALL!
Tilen:seveda da sva se zabavala ahah te moti?(objel me je)


Kendall:ah nee seveda da ne samo pac zabavajta se ponoci in seveda z zascito ahah
Kylie:KENDALL!!! -.- ahhaah
Tilen:hahah ljubica jst grem zdej z bratom malo v centru tko da te pustim malo z Kendall ker itak si jo pogresala haha ob 8bodi pripravljena ker pridem po tebe in greva skupaj na vecerjo okej?
Kylie:okej dragi (poljubila sme ga)



Tilen je odsle zato sem se vsedla zraven Kendall in Acacie in zacele smo se pogovarjat.
No do 8h smo gledale se 1-ga filma in nato sem odsla v svoji sobi da bi se pripravila.
Zlikala sem si lase, si anredila make-up in se oblekla to:




Ter odsla v kuhinjo da bi nekaj pojedla.
Vzela sem jagodni jogurt in ga pojedla.Ko sem pojedla je zazvonil zvonec odsla sem odpret, in zagledala Tilena *o*

Ni komentarjev:

Objavite komentar