ponedeljek, 30. december 2013

Kylie:Acaciaa smem naprej
Acacia:jaja pridi
Vstopila sem v njeno sobo in zagledala Acacio ki je sedela v posteljo in imela telefon v rokah.
Vsedla sem se zraven nje in bila nekaj casa tiho.
Kylie:kaj delas?
Acacia:nic zdej sm na twitterju
Kylie:aha Acacia?
Acacia:ja?
Kylie:si jezna name?
Acacia:ne?
Kylie:resno si jezna name? mislm si  zalostna zato ker sm sla v kinu z Jakom?
Acacia:ne
Kylie:ahh daj no Acacia poznam te nekaj je narobe samo mi noces povedat
Acacia:nic ni narobe
Kylie:lej Acacia,poglej me lej vem  bila sem z  tvojo 'simatijo' v kinu samo lej jst sm sla z njim v kinu le zato ker je moj prijatelj
Acacia:Kylie nism zalostna
Kylie:dej prosimm povejj miii
Acacia:ja no..
Kylie:prosimmm
Acacia:ja okej lej mislim da zdej k pac si sla v kinu z Jakom...
Kylie:nenen ne mislt na to lej ti si moja BFF in te imam neizmerno rada in lej nevem zakaj naj bi bila ti jezna name
Acacia:jojj Kylie okej no ja res je jelous sem..
Kylie:ahaha jojjjjj Acaciaa noo jst imam fanta Tineta in ga nebom nikoli zapustina medtem ko Jake bo bil le moj prijatelj sej ves se malo gremo v NY in Jake itak vec nebom srecela njega tko daa...
Acacia:ja vem samo ves ni to problem
Kylie:ja kajj pa jee?
Acacia:.bojim se da bos ti postala BFF z Jakom in mene me bos pustila
Kylie:OMGG A SI TI NEUMNAA? nee nikolii te nebom zapustila prisezemm
Acacia:nevemm Kylie, mi obljubis?
Kylie:'obljubim' (objela sem jo)
Kylie:no sva se vedno BFF?
Acacia:seveda :)


Acacia:fakk kok je hot ta Jackee
Kylie:ahha ma nee noo
Acacia:fakk he is sooo fucking hot
Kylie:OH NOO !
Acacia:I think i'm falling in love with him
Kylie:mislim da res
Acacia:dobro da ves ahahahha
Kylie:I have one idea :)
Acacia:in povej mii!!!
Kylie:lej zdej bom poklicala Jacka in mu bom rekla ce lhko gremo vsi skp v centru in potem gremo skupaj v MC'DONALDS in se v kinu...
Acacia:ohh gosh! that's soo romantic hahaha
Kylie:jojj ja sej vemm haaha
Acacia:no daj poklici ga zee
Kylie:haha okejj hahah
Vzela sem telefon in poklicala Jacka
Jack:hey!
Kylie:Heyy I'm Kylie
Jack:yes i know, how are you?
Kylie:I'm great you?
Jack:me too
Kylie:soo Jack i was thinking that we could go to shopping together with my bestie i mean with Acacia my best friend..what do you think?
Jack:yess of course why no :) i will come to you at 3:00 p.m.okay?
Kylie:yess soo bye bye
Jack:bye see ya <3
Odlozila sem telefon .
Acacia:Kyliee kaj je rekel???
Kylie:rekel jee... JAA ob 3 pride pri nas in gremo skupajj
Acacia:fakkk najboljsaa sii majkemiii
Kylie:tell me something that i don't know hahaha <33
Acacia:ahahha Kylie se pol ure pride in jst zdej se grem stusirat in se pripravt okejj in pomagaj mi najst neki za oblect.
Kylie:okejjj
Acacia:zdej se grem stusirat
Kylie:okejj medtem ko se bos ti tusirala bom jst sla se preoblect okej?
Acacia:okej,okej potem ko se preobleces pridi k meni okej?
Kylie:jaja
Odsla sem v mojo sobo in se pripravila.
Oblekla sem to:


in odsla v sobo od Acacie.
Acacia se je tusirala zato sem se odlocila da jo bom pripravila obleke ki jih bo oblekla..
Acacia:Kyliee prinesii mi brisacooo
Kylie:okejj(vzela sem brisaco in ji dala)
Acacia:in omgg nevem kaj naj oblecemm
Kylie:sm ti ze pripravila dej obleci to
Acacia:okej
Oblekla se je to:


in obe smo odsle v dnevno sobo ter cakale da bo prisel Jack.
Cez nekaj casa je zazvonil zvonec preden sem odsla odpret sem se vstavila pri Acacii in rekla.
Kylie:ves kaj lej preden greva neki ti bom rekla
Acacia:omgg kajj?
Kylie:BE YOURSELF<33
Acacia:awww I will <33
Objela sem jo :


Kylie:zdej bom pa odprla vrata okej
Acacia:okejj omgg kok se bojimm
Kylie:haha se nims bat lej 3x vzdihni in bo
Acacia:okej zdej pa odpri
Kylie:okej
Odsle sem ter odprla.
Pred vrati je stal Jack imel je obleceno to:



Jack:Hey(objel me je)
Kylie:hey
Jack:soo areyou ready?
Kylie:amm yes but the first you will meet one really special person
Jack:who?
Kylie:Me best friend Acacia,Acaciaa come here!!
Ko je Acacia vidla Jacka je hmal omedlela haahah .
Jack:wooww....amm i mean you look really good
Acacia:aww thankyou
Jack:I'm Jack nice too meet you
Acacia:I'm Acacia and nice to meet you too  :)
Kylie:khm khm amm can we go now?
Jack:yes of course
No zaprla sem vrata ter smo se odpravili.

Ni komentarjev:

Objavite komentar