ponedeljek, 23. december 2013

No uglavnem celo noc nisem mogla spat,celo noc sem samo razmisljala o Justinu in nas (belieberjev).
celo noc sem razmiljala  kaj se bo zgodilo   ce nas bo Justin zapustil zavedno?joj celo noc zares nism mogla spat in celo noc sem jokala.
Zjutraj me je zbudila Ana   ze ob 7 uri da bi gladala z njo risanke-.-.
Ana:Kylie zbudii see!
Kylie:kajj jee?(sem zaspano rekla)
Ana:ustanii pridi gladat risanke z mano
Kylie:ma kajj? a se ti je mogoce vtrgalo?ura je 7 in ti bos gledala risanke ? si ti nrmalna? ves da nekateri nismo mogli celo noc spat? ves to? ne ne ves tko da imas 3sekunda da gres ven iz te sobe ce hoces bit ziva in zdrava!
Ana:okej :( (hito je odsla ven iz moje sobe ter zaprla vrata)
Kylie:huh koncno zdaj lahko spim
Spala sem dokler ni mama prsla do mene da bi me zbudila -.-
mama:kylie ustani ljubica
Kylie:...
mama:Kylie ustani
Kylie:jojj kolko je ura?
mama:12 in ti se vedno spis?
Kylie:joj mama celo noc nisem mogla spat
mama:zakaj :o
Kylie:mama ves ti da Justin se bo upokojil?
mama:hh kako to mislis?
Kylie:Justin mogoce bo zapustil kariero
mama:nene draga ne ne bo zapustil
Kylie:kako ves? mogoce bo (sem zalostno rekla medtem ko sm imela solze ze v oceh)
mama:ne ljubica Justin nas nebo nikoli zapustil, on vrjame v nas, on je veliko trpel samo da pride tle kjer je danes, ne ljubica mogoce si bo samo nekaj casa vzel zase in to je vse.BTW od kod tebe vse to?
Kylie:mamaa to sem vidla in slisala na twitterju in JUSTIN JE SAM REKEL DA BO
mama:mogoce si bo vzel malo casa zase in za svojo druzino in za prijatelje se ti ne zdi?
Kylie:nevem,nevem (sem se zacela jokat)
nekaj casa je bila tiho nato:
mama: ljubica,umiri se poslusaj me Justin je star 19 let in se malo bo bil 20let star moras razumet on zdaj obrasca ,on zdaj mora razmisljati o svojo druzini,o svojo zeni oz. punci in ve oz. mi , mi belieberke moramo ga razumeti...ves koliko problemov je bilo med Seleno in Belieberke ? SAMO PAC selena vas je razumela,razumela vas je da ste jelous na njo, mislim katera pa nebi bila jelous ce ima tko hot fanta ? haah no  Justin je imel ze vec kot 150 koncertov kar je to se kar veliko oz. to je zeloo veliko jst npr. ce bi imela toliko koncertov bi umrla ubistvvu nebi mogla na vseh koncertih pet in plesat ves ti koliko energije mora imet za to? in to energijo on crpa samo pri belieberjih,  on nastopa samo za belieberje in za nobenega drugega.
 uglavenm hocem le da razumes da  Justinu pomenimo use...
In on nas razume zato ga moramu tudi mi razumeti njega, zato pac kaj mislis da bi si vzel kaksno 1leto odmora? pa da bi zacel vse na novo?da nebi  vec imel vsak drugi dan nove slabe govorice? in da ga nebi vec  mucle? no zato naj si vzame vsaj 1 leto odmora ker si ga zares zasluzi
Kylie:ja res je
mama:zdaj pa umiri se in pridi pojest zajterk
Kylie:okej
mama je odsla iz sobe jst sem pa sla se preoblect ,si naredila en rep ter odsla v kuhinjo da bi pojedla zajterk.
Oblekla sem to:


in odsla.
-------------------------------------V KUHINJI----------------------------------------------------
Anastasia:oo lepotickaa jutroo
Kylie:huh ta prava se oglasa jutroo
Trish:jutro Kylie izvoli zajterk
Dala mi je palacinke z nutello mmmmm...obozujem jih ahha
Medtem ko sem jedla je Tine bral nek casopis in rekel:
Tine:amm Kylie?
Kylie:jaa?
Tine:si vidla? (in kazal na naslov WILL JUSTIN BIBEER FINISH HIS CAREER?)
Prvo kar sem zagledala je ta naslov:
WILL JUSTIN BIBEER FINISH HIS CAREER?
Kylie:amm ja? 
Tine:in nisi nic razocarena?
Kylie:BTW KAJ TEBE TO ZANIMA?
Tine:samo vprasal sem te ce je pa tko tzko odgovorit povej pa ti nebom vec niv vprasal
Kylie:aja? JA TEZKO JE FULL ODGOVORIT NA SUTASTE IN BREZVEZNE VPRASANJA!
Odsla sem nazaj v mojo sobo in zacela sem jokat.
Cez nekaj casa sem razmisljala na mamine besede na besede ki mi je govorila o Justinu.
Ja prav je imela on nas nebo zapustil nikoli prevec rad nas ima.



Ni komentarjev:

Objavite komentar