torek, 24. december 2013

Cez nekaj casa je potrkal nekdo na vrata.
Kylie:kdo jee?
x:Acacia(je komaj odgovorila )
Kylie:pridi
Ko je vstopila v mojo sobo sem vidla da je imela rdece oci in da je jokala.
Kylie:omgg Acacia kaj je bilo narobee?zakaj se joces? :o
Acacia:nas bo Justin zares zapustil?
Kylie:pridi sem ,ne nas nebo Justin zapustin on  nas ima prevec rad da nas bi zapustil,lej jst tudi sem prej jokala kot nora samo sem dojela da Justinu pomenimo use.saj ves kako je trpel Jusstin samo da pride tle kjer je danes? 
Acacia:ja
Kylie:no vidis to so bile njegove sanje in zdaj jih je uresnicil in ne nebo nas zapstil,mogoce si bo uzel malo casa odmora za sebe in svojo druzino imel je vec kot  150 koncertov in nrmalno da se je utrudil
Acacia:ja prav imas
Kylie:zdej pa umiri se okej(objela sem jo)
Kylie:no kaj bi danes delale?
Acacia:nevem bi lhko sle v bazenu in se zabavale?
Kylie:jaa caki samo se mamo bom vprasala
Acacia:okejj :)
Odsla sem do kuhinje huh hvala bogu tineta ni bilo bila je samo mama.
Kylie:amm mama razmisljala sem da bi sle danes jst,Acacia,Pia in Anastasia na bazenu kaj mislis?
mama:nevem lej ce hoces lahko greste
Kylie:hvalaa mammii najboljsa mami si(objela sm jo)
Medtem ko sem hotela it v mojo sobe me je mama ustavila.
Mama:Kylie saj nisi jezna na Tineta ane?
Kylie:ja sm jezna! (sem ji odgovorila bolj glasno)
Mama:zakaj? saj ni nic narobe rekel
Kylie:mama poslusi vedno ko me kdo vprasa 'ALI BO JUSTIIN BIEBER ZAPUSTIL KARIERO' ali pa 'A VAS BO BIEBER ZAPUSTU' ? me zivicira in fix da je vedel da me to zivcira to je rekel samo da bi videl kako bi jst reagirala 
Mama:Kylie kaj je narobe stabo?On Kylie te ima zelo rad in nesmes bit taksna do njega prosim oprosti mu
Kylie:jojj mama on te ima samo tebe rad
Mama:ne zelo rad te ima tudi tebe si mu kot hcerka ves da ce nebi bilo NJEGA TI NEBI MOGLA IT Z ACACIO NA KONCERTU? on ti je kupil vstopnice ker ko sem jst hotela kupit samo so zmanjkale zato je ti je on narocil te vstopnice.
Kylie:kaj?  jst to nisem vedla! o.o
Mama:ja vem da nisi vedla zdaj ves in prosim da mu oprostis
Kylie:jst grem v mojo sobe se pripravit za bazen caw
Odsla sem v mojo sobo in povedla Acacia da mi mama dovoli da gremo v bazenu.
Sla sem tudi v sobi od Anastasie in Pie in vprasala ce hocejo da pridejo a niso hotele tako da lahko grem samo z Acacio :))
No oblekla sem se tako:

in Taksne kopalke sem oblekla:


Acacia je oblekla to:



In Taksne kopalke je oblekla:



No odpravile smo se do bazena.V bazenu prvo smo se soncale in vsaka je poslusala pesem po svoje.
Imela sem zaprte oci in soncna ocala  ko kar naenkrat mi je padla mokra  zoga v glavo awwc!
Kylie:A STE VI NRMALNII?!!(sem zakricala Acacia pa se je samo smejala)
Acacia:amm Kylie si v LA in ne v Sloveniji ahah 
x:upss i'm  sorry are you okay?(Prisel je do mene in je vzel zogo)
Kylie:ARE YOU STUPID?
x:i'm soo sorry 
Kylie:it's okay :)
x:BTW my name is Jake,nice to meet you (dal mi je roko)
omgg pogledala sem ga fakk kok je lep *o*.
Bil je taksen :

Kylie:i'm Kylie,nice to meet you too :)
Jake:are you Kylie Jenner sister of Kendall Jenner?
Kylie:amm yes i'm
Jake:you're so beautiful <3
Kylie:Thankyou you too are so cute 
Jake:Thanks do you like to play with me with a ball?
Kylie:amm yes of course why no? :)
Odsla sva ter zacela igrat odbojko.No bolje sem ga spoznala in res TOP oseba je bila.
Jake je imel 18 let in je bil res luskan omgg se BOYBELIEBER JE ahah.zamenjala sva si telefonske stevilke ter odsla do Acacie
Acacia:oo prasicaaa!
Kylie:ahahha Acacia umiri se hahah
Acacia:kok sta luskana skp <3
Kylie:omgg a si nrmalna jst mam Tilena in ne rabim drugega on mi pomeni vse tko da Jake je lhko tvoj
Acacia:haahh on je zaljubljen v tebe lol
Kylie:ja lepo jst nism v njega tko da ti ga prepuscam tebi haahha
Acacia:aww havaaalaa hahahah (objela me je)
No pozdravila sem se z Jakom in Jst in Acacia smo se odpravile domov.
Ko smo prispele domov sta bila Tine in Mama v kuhinji a ignorirala sem ju in odsla v mojo sobo.
Ko sem odsla v mojo sobo sem se tusirala se preoblekla in vzela prenosnik da bi videla ce je Tilen na skypu.
Tilen je bil na skypu zato sem se pogovarjala z njim kar nekaj casa.
Tilenn je moral it zato sem zakljucila pogovor z njim.
Bilo je dolgcas zato sem vzela telefon ter se slikala ahah obozujem slikanje sama sebe haha :)
Cez nekaj casa mi je zazvonil telefon bil je Jake...
Kylie:yes?
Jake:hEY how are you?
Kylie:I'm fine you?
Jake: I'm great i was thinking that we could go out... i mean we could go on date together,what do you think?
Kylie:I'm sorry but i can't i have got boyfriend but we can go out just like a friend if you want?
Jake:am Yes of course.
No Odlocila sva se da me pride iskat ob 8 in da greva skupaj na vecerjo.
Odsla sem do sobe od Acacie in ji povedla,bila je zelo vesela zame ubistvu ni bila lih tako vesela ker ji je bil usec njej meni je bil vsec samo kot prijatelj...ampak vseeno bos sla
Uredila sem se,se namazala itd. in oblekla to:


Cez nekaj casa je nekdo potrkal na vrata bila je mama.
Mama:kam pa kam tako oblecena?
Kylie:grem na vecerjo z enim
Mama:am kdo je ta 'enim'?
Kylie:ahh mama Jake se kilce in me pride iskat ob 8 uri
Mama:aha okej uzivajta
Odsla sem v kuhinjo in se pogovarajala z Trish,Anastasio in Pio dokler ni zazvonil zvonec,dosla sem odpret in bil je Jake...
On je imel obleceno to:


Jake:woww kok si lepa *o*
Kylie:aww hvala 
Jake:si pripravljena greva?(dal mi je roko)
Kylie:ja greva 
Odsla sva prvo v Kinu nato se na vecerjo.
Vi kinu sva gledala grozljivko  'Pranormal activity 4'
No bila sem do 11 z njim nato sem odsla domov.
Ko sem odsla domov so me vsi prasali kako je bilo in vse sem povedla.
Nato sem odsla v mojo sobo da bi si oblekla pizamo.
Oblekla sem pizamo ko karnaenkrat je nekdo potrkal na moja vrata.
Bil je Tine...
Kylie:kdo jee?
xx:Tine 
Kylie:...
Tine:smem naprej?
Kylie:jojj ja pridi
Tine:lej Kylie ti ni bilo treba se jezit name samo vprasal sem ce bo Justin zares koncal kariero
Kylie:....
Tine:no prosim a mi lhko oprostis?
Kylie:nevem
Tine:prosimmmm
Kylie:naj ti bo :) (objel me je)
Kylie:+ hvala ker si mi kupil vstopnico za Justinov koncert
Tine:ahh ni zakajj :) kam si pa ti bila ce smem vprasat?
Kylie:ah z novim prijateljem sem sla gledat film v kinu
Tine:aha a je samo prijatelj a vec kot prijatelj?ahaha
Kylie:ejj jst mam ze enega tko da ta je samo prijatelj
Tine:haha okej no vidim da si zaspana 
Kylie:ja
Tine:lahko noc draga (objel me je in objem sem mu vrnila)
Kylie:lahko noc
Ko je Tine odsel sem se odpravila spat ker zares sem bila utrujena...

1 komentar: