nedelja, 15. december 2013

Odsla sem v dnevno sobo kjer je bila tudi Ana,mama in Tilen(Acacia je bila v njeno sobo) uzela sem dalinec in dala na MTV.
najpej so bile brezvezne pesmi nato pa je bila KONCNOO na vrsti najboljsa pesemmm!
mislim da veste kdo je pel... of course JUSTIN BIEBER ALL THAT MATTERS!




OMG zacela sem kricatii in zraven petii omgg kok je HOTTT *o*
 mama in Tine sta me samo cudno gledala haha :
         
                     

no ko je bilo konec pesmi sem zacela kricat JUSTIN BIEBER I LOVE YOUUU SOO FUCKING MUCHH!
Tine me je samo cudno gledal mama pa se je itak naucila ker vedno k je Justin naTV-ju vedno tko delam(zacnem kricat itd. ahah)


Mama:Kylie zdej se pa prosimmm umiri
Kylie:omgg mama si vidla kok je hottt
mama:jaa ljubica sem vidla samo useeno ustavi se in nehi kricat ker itak v prazno kricis ker te ne slisi
Kylie:ahah sej vemm ,dobro zdej grem k Acaciii!
mama:okej super potem bomo sli usi skupaj se v restovracijo jest vecerjo
Kylie:okejj,okejj!
Odsla sem do sobe od Acaciee ter potrkala na vrata
Kylie:smem naaprej?
Acacia:nee!
kylie:zakaj ? -.-
Acacia:ker nism vec tvoja prijateljica!
Kylie:WTFF?ZAKAJJ?
Acacia:ker si mi lagala
Kylie:da faq? kdajj?
Acacia:jojj Kyliee pridi noo kaj a ne vidis da se samo zajabavm stabo?
Kylie:MARIJAA SEM ZE MISLILA DA FAQ JE NAROBE STABO ahhaha
no odprla sem vrata in zagledala Acacio ki je sedela v postelji in v rokah je imela telefon.
Usedla sem se zraven nje.
Kylie:kaj dels?
Acacia:nc gledam te twitte od Justina ahah kjri pikii je ta JUSTIN ej !
Kylie:jaa ddd you don't think soo itak da je ce je moj fant
Acacia:ahahah jaaa sej ahaah
Kylie:omgg a ves da glih prej je pel JUSTIN NA MTV-ju! 
Acacia:o prasica zakaj me nisi poklicala? 
Kylie:haha nevemm omgg jst dejansko nism mogla dihat
Acacia:si predstavljam tebe ku si plesala-pela in kako te je Tine gledal pomojm te je gledal uno da faq je narobe z njo ahahah
Kylie:ahaha sej me je res cudno gledal
Acacia:ahahahah katero pesem je pel?
Kylie:ALL THAT MATTERS *o*
Acacia:PRASICAAA *o*
Kylie:ahaha no pustimo ze JUSTINA ahah Acacia kaj bos oblekla mama mi je rekla da dans gremo v restovracijo za vecerjo
Acacia:hah nevem bom ze neki 
Kylie:ow Acacia potem bi lhko sle obe v centru kaj pravis?
Acacia:jaa in dej bomo poklicale se Mio
Kylie:jaa kera caricaa je Mia mislm tko lusna 
Acacia:ja in tudi lepa je *o*
Medtem ko smo se midve pogovarjale smo zaslisale mamo kako je kricalaa 'KYLIEE PRIDI POJEST'
'ACACIA PRDI POJEST MALICOO'
Kylie:pridii greva hahah
Acacia:ja pridi
No odsle smo v kuhinjo in vsi so ze zaceli jest razen mene in   Acacio.
Ko smo pojedle smo odsle obe v mojo sobo in uzela ssem telefon ter poklicala Mio
Mia:ja?
Kylie:oo Mia
Mia:oo Kyliee kakoo sii? jojj od kdaj te ze nism vidla
KYLIE:vredu sem ti? jst tud tebe in zato sem te poklicala dej prids dans pri meni sej ves kje zivim ane ?
Mia:ja vem
Kylie:no in potem bi sle malo v centru jst ,ti in Acacia Kaj misls?
Mia:jaja uredu smamo se pojest moram potem pridem okej?
Kylie:okejj 
pogovarjale smo se se nekaj casa nato pa sem se zacela urediti za center.
No zravnala sem si lase ,si nardila nov make-up in se oblekla 
Oblekla sem to:


In Acacia se je tko oblekla:


Ko smo se obe uredile smo odsle v dnevno sobo ter cakale Mio.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejj,Hejj mogoce se uprasaste kdaj se bom srecala z Justinom ali pa kdaj bom bla skupaj z njim samo pac to se bo zgodilo ko grem nazaj doma v NY.
Hope You Like it + Hvalaa ker bereste <333
Napiste se mnenje prosim v komentarju ali pa na fb-ju <33
Hvalaa








Ni komentarjev:

Objavite komentar