petek, 27. december 2013

Zjutraj sem se zbudila ob 8h .Odsla sem v kuhinjo kjer Pia ze bila bujena.
Pia:Jutroo belieberka :)
Kylie:Jutrooo lepotickaa
Pia:ahahh zdej pretiravs Kylie
Kylie:nee
Pia:BTW a si vredu?
Kylie:jaa zkii?
Pia:ker si vstala ob 8h ti ponavadi spis do 12 o.O
Kylie:ajhahah ja super sem
Pia:samo da si  vredu <3 no bos ki jedla?
Kylie:ne nism lacna zdej grem se preoblect ker grem malo tect prids?
Pia:okej grem se  preoblect amm samo se neki kyliee?
Kylie:jaa?
Pia:kdaj gres ti z Acacio v NY?
Kylie:joj nevem morm se zmenit se z Acacio
Pia:okej
Kylie:dobro zdej jst grem v sobo caww
Pia:caww
Odsla sem v sobo in oblekla sem to:


Odsla sem v sobo od Pie in pocakala sa se je preoblekla.
Oblekla je to:


Obe smo odsle v kuhinjo da bi si natocile se vodo .
Uzele smo vsaka svojo flasko vode in zacele  smo tect.
Teekle smo 2 uri (seveda smo se vmes tudi ustavli da bi pocivali) in odsle smo do 1 klopice .
Pia:fakk  kok sem vtrujenaa 
Kylie:ahha jst tudi
Pia:a lhko zdej gremo domov?
Kylie:ja sevedaa ahahha
Pia:dej pridi
Hodile smo do doma ter koncno prispele domov
Kylie:DOMAA SVAA!
Mama:okej kje sta pa bile?
Kylie:smo sle malo tect 
Mama:aha okej
Kylie:mama grem se stusirat 
Mamaa:okej
Kylie:aja kje je Acacia?
Mama:sevedno spi
Kylie:okej
Mama:kylie ko se stusiras pridi da se pogovoriva okej?
Kylie:okejj
Odpravila sem se do sobe ter odsla v kopalnico da bi si naredila kopel.
Naredila sem si taksnega kopla:


Bila sem nekaj casa v vodi ter sem odsla v sobo da bi se preoblekla.
Medtem ko sem se hotela preoblect sem dobila sporocilo od Mie.


OMG Odsla sem v twitterju in pogledala Justinov profil in zagledala to:


OMG nism mogla vrjeti kar sem lihkar prebrala.imela sem solzane  oci ter zacela jokati
cez nekaj casa sem Vzela  telefon ter napisala Mii sporocilo.
Cel cas sem gledala samo justinov profil nato pa koncnoo napisal to:


Nase sporocilo z Mio je bilo taksno:



No ubistvu sele takrat sem se umirila...
Nato sem se odsla do svoje garderobe in zacela pospravljati obleke ker so bile razmetane -.-
Ceprav zaprav sovrazim pospravljanje sem vseeno pospravla.
Medtem ko sem pospravila so me 'posprejmile' vse Justinove pesmi. (:
Ko sem pospravila do konca sem se odsla do Acaciine sobe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar