petek, 13. december 2013

Zbudila sem se ob 11 in odsla v kuhinji.
V kuhinji sta bile Trish in Acacia.
Acacia je jedla zajterk medtem ko Trish je umivala posode.
Kylie:Jutrooo
Acacia:jutrooo
Trish:dobro jutro Kylie
Acacia:in kako si spala?
Kylie:odlicnoo jojj kaksne sanje sem imelaa ohh :@
Acacia: no povej kaksne?
Kylie:ne,ne prevec ahdsjadsahsja so bile :)
Acacia:ahh daj noo povej ze,tvoja najboljsa prijateljica sem
Kylie:ahah ja sej vem, okejj naj ti bo povedla ti bom amm sanjala semm o...
Acacia:ja oo?
Kylie:ooo...
Acacia:jaaa dej bolj hitroo!?
Kylie:o Tilenu hahah
Acaciaa:JOJJ KYLIE SEM ZE MISLILA DA SI SANJALA JUSTINA! -.-
Kylie:hahahaah
Trish:opaa kdo je pa ta Tilen?
Acacia: hah kdo drug kot fant od Kylie ahaha
Trish:opaaa Kyliee!
Kylie:ahahah
Trish:ze koliko casa pa hodis z njim?kje si se prvic krat srecala z njim?a ve se kdo da hodis n njim?a ve tvoja mama da hodis z njim? (no rasula me je z taksnimi in drugacnimi uprasanji)
Kylie:hahahahahah amm prvickrat sem ga vidla v soli, hodim ze pol leta z njim,Ja vesta tudi mama in oce tko da... ahahaha
Trish:hahah ooo zaljubljena do uses si!
Kylie:jaa sej vemm :$
Trish:a mas kaksno sliko od njega da ga vidm malo kaksen je ? seveda ce lahko :)
Kylie:jaa seveda da lahko pocaki da najdem eno
Acacia:hah se uprasas ce ma sej vedno ko sta skupaj se vedno slikasta kaksnih 10000000 slik ja da imata je tko Kylie? haah
Kylie:ahah ddd
Acacia:pa se na disneyland sta bila skupaj ane? ahah
Trish:ooo no pokazi mi kaksne slike zee! (:
No uzela sem telefon in zacela brskat po galejiji pokazala sem ji to sliko:
Trish:no bo kaj?
Kylie:caki no nism se nasla prave slikee ahhah evoo poglej te:




                                    
Trish:aww kok sta lepaa<33
Kylie:Hvalaa 
Acacia:jojj kaj mas kaksno sliko tko nrmalno brez poljubljenja? -.-
Kylie:ahah tudi taksne imam
Acacia:pokazi kaksno ahah 
Trish:a v Disneyland si bla samo z njim?
Kylie:ne je bila se Acacia
Trish:ah lepo
Kylie:evoo ta je iz disneyland-a (pokazala sem jima to sliko)



Acacia:awww :$
Trsih:ahha kaj je Acacia ti nimas nobenega al kaj?
Acacia:ahah nee jst sm FOREVER ALONE :'(
Kylie:jojj dragicaa sej me mas mene ane?
Acacia:ja ddd to itakk 
Trish:awww<33
Kylie:pridi Acaciaa (objela sem jo)



Trish:No Kylie a bos pojedla ze zajterk?
Kylie:jaja
Trish:izvoli
Kylie:hvalaa
dala mi je nutello in kruh ahh obozuje NUTELLO najbrz nisem edina ane haha (:
no uzela sem kruh in nutelo ,namazala na kruhu in dala zraven se jagode:



ko sem pojedla sem odsla se v mojo sobe se oblekla in naredila make-up in odsla v dnevno sobo.
Oblekla sem se tako:








Ni komentarjev:

Objavite komentar