četrtek, 12. december 2013

mama:waa popoune ste
kylie:hvalaa mama ti tudi
Acacia:hvalaa
mama:no gremo zdej?
Kylie:jaa samo se torbo bom uzela.
mama:te pocakamo v avtu
Kylie:okej
Odsla sem v mojo sobo in vzela torbo in zaprla vrata.
usedla sem se v avtu in vozili smo se kaksnih 15minut in smo ze bili v nakupovalnem centru.
Jst,Acacia in mama smo odsle v Victoria's Secret  in Tine in Ana sta pa odsla v eni trgovini kjer so bile igracke.
tako je zgledala Victoria's secret trgovina:


bilo je kar 40% popusta zato smo si nabavale kar nekaj stvari.
Jst sem kupila te kopalke :


ta ovitek za telefon:






mama je kupila to:





in Acacia je to :




No koncno smo kupile to kar smo mogle in odsle se v trgovino kjer so bile samo sladkarije.




nabasale smo se z sladkarijami dokler me ni poklical Tilen
Tilen:lepoticka mojaa kaj delas?
Kylie:aww nc lepotec moj kaj delas ti?
Tilen:nc prej sem se ucil sej ves zdej hmal konc sole in ves kako je.
Kylie:haha jaja sej vem 
Tilen:no kako je v LA?uzivas ane? hah
Kylie:jaa ful  res,skoda da nisi tud ti
Tilen:ane da ahah,BTW kdaj prides nazaj v NY?
Kylie:nevem tocno pomojm se kaksne 3-4 dni bom bla v LA potem pridem 
Tilen:jojj ljubica pogresamm tee!
Kylie:jst tud tebee 
Tilen:a si zdej domov?
Kylie:ne sm sla malo na centr z mamo,Acacio,Tinetom in Ano
Tilen:ko gres domov me poklici na Skypu ker bi te rad videl prek spletne kamere
Kyllie:oo <33 okejj  bom caw 
Tilen:caw ljubim te
Kylie:jst tud tebee 
no koncala sem pogovor z Tilenom in odlocili smo se da gremo obiskat babico n dedka.
Usi skupaj smo se usedli v avtu ter smo se peljali 1 uro in smo ze bili pred njihovo hiso.
waa zares lepo hiso sta imela:o 
tako hiso sta imela:


Pri starih starsih smo bili 2 urci in nato odsli domov.
Takoj ko sem odsla domov sem uzela prenosnik in se pogovarjala z Tinetom po skypu.
Medtem ko sem se jst pogovarjala z Tilenom je prsla Acacia v sobo.
Acacia:smem naprej?
Kylie:Seveda pridii
Acacia:oo zaljublencaa (to je seveda slisal tudi Tilen nato je Acacii rekel)
Tilen:hh ja sej kaj pa misls?da bova bla FOREVER ALONE kot ti al kaj? ahahha
Acacia:ja kako pa ves da sem FOREVER ALONE?ahha
Tilen:ja ker a ni logicno? kdo bi bil z punco ki je tko za komplicirana? ha? ahha
Acacia:ja bo ze eden. ahah
Kylie:hahah
Pogovarjali smo se kaksno uro  nato pa sem odsla z Acacio v dnevno sobo kjer smo bile same kajti usi so spali ker je bila ura ze 12.00. uzela sem dalinc in pogledala ce je kaj zanimivnega nic ni bilo zanimivnega zato smo uzeli dvd-je in pogledali ce je kaksen zanimiven dvd.
in kar na enkrat sem zagledala NEVER SAY NEVER -od Justina film.(smo ga ze gledale samo k je blo tko dolgcas smo se odlocile da bomo spet gledale.)




Gledale smo obe film do konca nato odsle spat.



Ni komentarjev:

Objavite komentar