sreda, 1. januar 2014

zazvonil je zvonec in odsla sem odprat ter zagledala Tilena.
Kylie:OH GOSHH!
Tilen:kaj?:o
Kylie:kok si hot ej haha
Tilen:aww hvala ti tudii ljubica, no greva?
Kylie:jaa <33
No odsli smo do neke restovracije kjer smo si narocili vecerjo.
medtem ko smo jedli smo se pogovarjali in zares zelo sem se zabavala pogresala sem ga.
Ko sva pojedla vecerjo sva se odpravila domov.Medtem ko sva se vozila domov sva poslusala Justina ceprav je on sovrazil Justina mi ni zameril haha.
No poslusala sva vse pesmi dokler ni bila ONE LESS LONEY GIRL...
Tilen je ustalil avto ter me pogledal v oci.
Kylie:je kaj narobe dragi?
Tilen:ce nisi bila OLLG od Justin bos pa moja
Zacel je peti in vse kar sem naredila je to: haha


Zacel je peti OLLG in mi dal eno rdeco  vrtnico ki mi je prej kupil :


Ko je koncal me je se objel ter poljubil:


Kylie:omgg ljubimm teee<33
Tilen:jst tudii tebeee <33
ko sva prispela doma (ja tudi Tilen je prisel zmano) sva odsla v mojo sobo ter vlegla v mojo posteljo.
Tilen bo prepal pri meni zato sva se odlocila da bova gledala en film.Odsla sva v dnevno sobo da bi gledela film.
Odlocila sva se da bova gledala The Notebook.


Medtem ko sva gledala film sva se seveda tudi poljubla in objela.
Ko se je film koncal sva sedela ter zacela pogovarjat.
Tilen:draga pridi greva spat
Kylie:ja pridi
poljubil me je :


zaspala sem v objemu od Tilena.
Zbudila sem se ob 9 uri Tilena vec ni bilo zraven mene zato sem sla v dnevno sobo.
Ko sem sla  v dnevno sobo sem vidla nekaj kar sem mislila da se nebo nikoli zgodilo.
Vidla sem....



Ni komentarjev:

Objavite komentar