sreda, 29. januar 2014

Alfredo:well I see ;)
No ko smo pojedli smo se pospravili nato smo sli vsi v dnevno sobo in se pogovarjali.
Medtem ko smo se pogorjali je Scooter poklical Justin-a,rekel mu je da naj pride na vaje z Alfredotom.
Se nekja casa smo bili skupaj nato pa sta Alfredo in JUSTIN odsla v studiju in se Kendall je sla ker je imela vaje -NO SUPER ZDAJ BOM SPET SAMA -.- .
Ko so vsi odsli sem odsla v svojo sobo ter vzela racunalnik in sla na twitterju.
Ja veliko folka  so govorili o naju z Justinom,zaradi tiste slike seveda ki semm jo objavila vceraj...
Nekaj casa sem brskala po twitterju in odlocila sem se da bom umirila malo belieberke,ja in umirila jih bom tako da bom napisala na twitterju da med mano in Justinom ni nic-vsaj tako mislim.
napisala sem to: Heyy guys I just want to write somethink about me and @justinbieber. We're just FRIEND nothing much JUST FRIEND so please stop to talk shit about us.! PS. I HAVE GOT A BOYFRIEND.Ja lagala sem se ker sploh nimam fanta ahah ubistvu to sem napisala samo da bi malo pomirila to stvar.
Ko sem to napisala sem se objavila iz twitterja in odlocila sem se da bom sla malo nakupovati.
Medtem ko sem se pripravila mi je zazvonil telefon.
Ja klical me je Justin:
Kylie:heyy
Justin:are you faking serious?
Kylie:am about what?
Justin:about this what you write in twitter!
Kylie:what?
Justin:Okay I will read you what you write:Guys I jsut want to write somethink about me and Justin,We're JUST FRIEND(je rekel malo bolj naglas) nothing much JUST FRIEND(tudi to je rekel bolj naglas)so please stop talk shit about us.PS-I HAVE GOT A BOYFRIEND (je rekel se bolj naglas in vedla sem da je jezen)
Kylie:yes and what's wrong with this?
Justin:well we're JUST FRIEND right?
Kylie:yes JUST FRIEND
Justin:and you've got a boyfriend right?
Kylie:aahah WHATT?!
Justin:anwers me,you got a boyfriend?
Kylie:nonono I write this to in order to eased Beliebers a little bit that's all
Justin:...
Kylie:please believe mee..pleasee
Justin:um wel I believe in you
Kylie:Thank you baby
Justin:are we just friend?
Kylie:well .. yes?
Justin:well no
kYLIE:haha what,why no?
Justin:cuz you're my girlfriend
Kylie:ahhaha what? you don't ask me to be your girlfriend
Justin:okay then I will ask you now : WILL YOU BE MY GIRLFRIEND?
Kylie:really Justin? you will ask me to be you girlfriend on the phone? really haahh
Justin:hahaha then come to studio now
Kylie:okay wait me
Justin:Kylie I love you
Kylie:aww love you too baby
Justin:bye,I'm waiting you
Kylie:bye baby
Odsla sem v svojo garderobo in se uredila.
Oblekla sem to:


In naredila sem tak make-up:



No ko sem se uredila sem se odpravila proti studiu.Medtem ko sem vozila sem tudi poklicala mamo in oceta ter se pogovarjala z njimi.
Vozila sem se kaksnih pol urce in bila sem ze pred studiom.Ko sem vstopila v studijo sem zagledala to:



Ja Justin in Usher sta se pogovarjala.Ko me je Justin videl je ustal in prisel zraven mene ter me objel in me dvignil:



Ko  me je spustil me je slastno poljubil... :3 Medtem ko sva se poljubljala naju je Usher ustavil:
Usher:whohow guys you 2 are not alone.
Ko je to rekel sva oba planila v smeh,nato mi je Justin primel za roko:


 in me nesel pred Usherja in rekel:
Justin:well Usher you was asking me if I have s girlfiend and I will anwers you :YES SHE IS MY GIRLFRIEND (in pokazal na mene)
Usher:what?Kylie Jenner sister of Kendall is your girlfriend?
Justin:well yes
Usher:wow your a boss,you can get every girl you want
Justin:yea FINALLY YOU GET IT I'M A BOSS


Usher:well you really are
Justin:That can only Bieber



Ni komentarjev:

Objavite komentar