sreda, 1. januar 2014

Zagledala sem Acacio in Tilena ki sta se poljubla.zacela sem jokat.
Acacia je ugotovila da ju gledam zato je vstala in prsla pri meni..
Acacia:Kylie ni tako kot mislis
Kylie:ni pomembn kaj si jst mislim ,rekla vaju bom le upam da bosta srecna
Acacia:Kylie prosimm dovoli mi da ti razlozim.
Kylie:ne ti ni treba
odsla sem do Tilena .
Kylie:Hvalaa Tilen za tvojo prijaznost (udarila sem ga)
Tilen:Kyl...
nisem mu niti dovolila da konca do konca
Kylie:vzemi vse kar je tvoje in bejzi nekam da te ne vidim
Tilen:Kylie prosim..
Kylie:bejz ven in Acacia ti tudii!!!
Odsla sta jst sem se zlomila:


govorila sem si naj ostanem mocna samo ni slo in ni slo... saj veste kako je ce vas fant zapusti? in najhujse je da te vara z tvojo najboljso osebo.
Ko je Kendall sisala da jocem je takoj pritekla pri meni:
Kendall:o moj bog kaj se je zgodilo? (je vse prestrasano rekla)
Nism mogla niti odgovorit mislim nism mogla niti se umirit zato je prisla zraven mene  in me objela ter mi govorila da bi me potolazila ampak ji ni uspelo:


No  nekaj casa sva bile objete in recmo malo sem se 'umirila'.
Kendall:zde pa povej kaj je narobe?
Kylie:me je zapustil,.. oz. sta me zapustilaa (zacela sem jokat na ves glas)
Kendall:jojj neee nee ne se jokat lej poslusi me sej ves kako pravi tvoj idol Justin"Everythink is gonna be alright" (objela me je)


nic nism rekla,samo odsla sem v svojo sobo, zaprla vrata in jokala:


Jokala sem se najmanj 2 uri nato pa se odlocila da bom sla stusirat.
Sla sem v kopalnico in se pogledala v ogledalo.
Vse kar sem videla je eno grdo in prizadeto osebo in ta punca sm bila jst...


Spominjala sem se kaj sem vse prezivela z Tilenom in Acacio...
Sploh nisem mogla verjet da sta mi lahko to nardila.
No  vsedla sem se v kad ter 'odprla' mrzlo vodo in jokala naprej:


No nekako sem odsla tusirala in odsla v sobo da bi se oblekla.
Oblekla sem nekaj brez veze in vzela prenosnik ter se vsedla v posteljo.
Odsla sem na fb-ju in gledala moje slik..
Imela sem  nekaj slik z Tilenom. samo gledala sem jih ko kar naenkrat sem zacela jokat. nism mogla vrjet da mi je to naredil:



Medtem ko sem jokala mi je zazvonil telefon.pogledala sem kdo je in bil je Tilen.
Nisem se zmenila za njega zaklenila sem telefon in gledala slike naprej.
Odlocila sem se da bom zbrisala vse slike ki imam z njim in seveda tudi z njo.
Odsla sem na twitterju,fb-ju in instagramu in zbrisala slike.
Pustila seem le 1 sliko in ta slika je bila ta:

To sliko nisem zbrisala zato ker je bil tudi Justin.
Ko sme zbrisala slike sem vzela telefon in zbrisala vse sms-je ki mi je posiljal Tilen.
Medtem ko sem brisala sms-je je nekdo potrkal na vrata.
Kylie:ja?
Kendall:Kendall sem ,smem naprej?
Kylie:joj pridi
Kendall je prisla zraven mene in vidla kaj delam:
Kendall:ja Kylie to je najboljsa odlocitev da ga pozabis,ceprav vem kako tezko je moras it naprej,ni samo on fant obstajajo lepsi in boljsi fantje in isto velja tudi za Acacio..
Kylie:ja vem sploh se nebom vec sekirala za njih (sem rekla ceprav zaprav sem se sekirala ..in to prevec)
Kendall:no Kylie ves prsla sem da bi ti nekaj povedla..
Kylie:kaj (sem zalostno rekla)
Kendall:nekaj kar te bo zeloo veselilo 
Kylie:kajjjj???
Kendall:ves jutri je zeloo poseben dan ..
Kylie:omgg povejj kajj?!!
Kendall:jutri pac imamo 'nastop' mislim pac imamo neko prireditev kjer bomo vse victoriaa's secret mogle nastopat pac hoodit medtem kooo boo neka zeloo slavna,zeloo priljubljena oseba med najsnicam pel.. 
Kylie:nevm na koga mislis!
Kendall:okej malo t ga bom opisala:je lep,je slavn,njegova njboljsa prijatelja sta rayn in cazh,je kanadancan,in  si ga ze srecala in je tvoj idol.. tko da upam da ves kdo je?
Kylie:fakk fak fak fakfakfakfak ni mogoce JSUTIN FAKING BIEBER?
Kendall:jaaaaa
Kylie:omojbogg ni mogocee jst tud moram it obveznoo
Kendall:ja sej bos in namigi zraven koga bos sedelaa?
Kylie:nevem
Kendall:SEDELA BOS ZRAVEN JUSTINAA!
Kylie:nee ni mogocee (sem zakricala in jokala od srece)



Ni komentarjev:

Objavite komentar