nedelja, 12. januar 2014

No ko se je koncert koncal smo jst in Alfredo odsla v zaodru.
Tam so bile vse manekenke in seveda tam je bil tudi Justin.
Odsla sem takoj k Justinu in  ga objela:


Justin:sweetyy
Kylie:aww Justin you was really good
Justin:Thankyou <3
Nekaj casa sva bila objeta nato je prisel Scooter videl naju je objetih nato pa:
Scooter:Is that your new girlfriend?
Justin:ahaah noo she is just my new friend :)
Scooter:ah really I was thinking that she is you new girl... but anyway nice to meet you I'm Scooter
Kylie:Nice to meet you too I'm Kylie
Scooter:you're sister of Kendall right? Kendall Jenner?
Kylie:yup :]
Scooter:She is really so talented and beautiful like you :)
Kylie':ahah ah noo i'm not beautiful  but anyway thankyou
Scooter:Nothing,Justin you need to wear some other clothes cuz you now..
Justin:ahaha yess I know:) Kylie I will go now to wear something and then i will come back
Kylie:yes
Justin:Bye sweety
Kylie:bye
Scooter:Bye Kylie
Oba sta odsla zato sem bila spet sama.No ubistu le nekaj casa sem bila sama ker je potem prisla se Kendall':
Kendall:Hey lepoticka
Kylie:hejj,super si bila and I'm soo proud of you
Kendall:aww hvalaaa (objela sem jo)


Medtem ko sva bile objete je prisel tudi Alfredoo:
Alfredo:aww you 2 are soo cutee
Kylie:haha we know fredo
Alfredo:Kendall you was really so good :)
Kendall:Thankyou Fredo
Medtem ko smo se pogovarjali vsi skupaj se nam je pridruzis se Justin.
Nekaj casa smo se pogovajrali nato smo se odlocili da bomo odsli vsi skupaj v meku oz.Mc'Donalds.
Odsli smo z avtom od Justina.jUSTIN zares noro vozi in zelo sem se zabavalaa cisto vse sem pozabla za Tilena in Acacio.
No prispeli smo v Mc'Donalds Alfredo in Justin sta predlagala da gremo vsi skupaj na Mc'Donalds drive zato smo odsli.
No narocili smo to kar smo hoteli za pojest.Vsi smo si narocili hamburger in pomfri.
Justin nam je vsem razdelil, najprej je Kendall nato Alfredotu in na koncu se meni.
Ko mi je dal je videl moje 'praske' ki sem se rezala.
Justin:Kylie what's this?
Kylie:amm that's nothing! (sem jezno mu odgovorila)
Justin:but why Kylie?Why?
Kylie:you don't understand and it's noy importan
Justin:FOR ME IS IMPORTAN KYLIE!(je zakrical)
Kylie:WHY JUSTIN?!!
Justin:CUZ I DON'T WANT TO CUT MY BELIEBERS THEM SELF!THAT'S ALL
Kendall je gledala kot da bi bila neumna kajti sploh ni vedla kaj se dogaja ubistvu ni vedla da sem se rezala.
Kendall:Kylie je to res? je res da se rezes?
Kylie:...
Kendall:povej mi je to res?!! (je zakricala)
Kylie:JA RES JE IN KAJ ZADAJ CE SE REZEM?!MOJ PROBLEM JE CE SE REZEM ALI NE!
Kendall:Ne ni res da je samo tvoj problem tudi moj je zato ker si moja mlajsa sestrica in upala sem da sem ti koncno uresnicila sanje da si vidla Justina oz. da si ga spoznala in upala sem tudi da bos bila vesela za to ampak vidim da nisi...(je vsa objokena rekla ter odprla vrata avtu ter odsla ven)
Vsedla se je v klopico ki je bila zraven avta in Alfredo je takoj odtekel ter odsel zraven nje ter jo potolazil.
Jst tudi sem zacela jokat kajti sem vedla da je bila moja napakca da se joce.
Justin je gledal nekaj casa in bil tiho...
Nato pa se je obrnil pri meni ter mi bozal roko...
Justin:I'm sorry Kylie  I was thinking that you sister know that you cut yourself.. I'm really soo sorry
Kylie:no it's okay (sem mu  komaj odgovorila)
Justin:Don't cry pleasee (objel me je ter me bozal po laseh)
Justin mi je cel cas govoril 'Everything is gonna be alright'  in me s tem potolazil.
Bila sva objeta  nekaj casa nato pa sem se odlocila da bom sla do Kendall in se ji opravicila.
Justin se je strinjal stem zato sem odsla.
Hodila sem do Kendall ter se vsedla zraven nje nato pa:
Alfredo:I will leave you 2 alone okay Kendall?
Kendall:OKay (je komaj odgovorila)
Alfredo je odsel k  Justinu in  jst sem bila zraven Kendall nato pa:
Kylie:Kendall prosim oprosti mi ,vem ja moja napakca je bila obljubim da vec se nebom nikoli rezala
Kendall:Kylie nevem bojim se le da se bos navadla rezat in da se bos rezala veckrat oz. bojim se da bos postala odvisna od rezanja ,Kylie moras se zavedat da to skoduje tvojem zdravlju
Kyllie:Ja vem,Obljubim ti da se nebo vec nikoli zgodilo to kar se je danes
Kendall:res? mi obljubis?
Kylie:ja obljubim ti (objela sem jo)
Nekaj casa sva bile objete nato smo odsle k fantoma -k Justinu in Alfredotu.
Justin: I see that Kendal you forgive Kylie
Kylie:yea
Justin:I'm so happy Kendall that you forgive Kylie
Kendall: I'm happy too she just promisse me that she will never do this stupid thing
Justin:oh really?
Kendall:yes
Alfredo:soo guys can we please go now cuz here is soo cold?
Kylie:ahahah yes
No usi smo se  vsedli v avto ter Justin nas je preljal do nase hise.z vsemi sva se pozdravile Kendall se je z Alfredotom tudi poljubila aww bila sta zeloo luskana.
No Kendall in Alfredo sta odsla do hise oz.Alfredo je Kendall posprejmal do vrat nato se se 1 poljubila.
Jst in Justin sva bila se vedno v avtu.
Justin me je gledal nato pa:
Justin:Kylie i had really fun today
Kylie:haha me too
Justin:can you give me you phone number?
Kylie:Yes of course
Dala sem mu telefonsko stevilko nato pa se se pozdravila z njim.
Poljubila sem ga v licka ter hotela it ampak me je prijel za roko ter me poljubil na usta...
Justin:woww that was... I don't know what to say that was the most beautiful kiss i ever kissed haha
Kylie:ahah so now i'm going to go home JUSTIN :)
Justin:Yeah..
Preden sem odsla me je prijel za roko ki sem se rezala ter mi rekel:
Justin:Kylie please don't to never ever this please
Kylie:I won't do..
Justin:can you promisse me ?
Kylie:yes i Promisse
Justin:Thankyou kylie you're really soo cute
Kylie:you too soo now I'm going home bye baby(ter ga hotela poljubit na licka ampak se je obrnil tako da sem ga poljubila na usta)
Ta poljub je kar nekaj casa trajal nato pa:
Kylie:JUSTIN WHAT ARE YOU DOING? ahaha
Justin:NOthing I just kiss my girl for goodnight that's all ahaa
Kylie:aaha NOW I WILL GO HOME BYE
Justin:Bye (in se enkrat me poljubil)
No pozdravila sem se tudi z Alfredotom nato pa odsla domov

Ni komentarjev:

Objavite komentar