ponedeljek, 20. januar 2014

Odhitela sem v svojo sobe ter se vlegla v posteljo...
razmisljala sem samo o Justinu in o tem kako sem bila neumna da sem mu rekla da rabim cas da bi razmisljala.
Medtem ko sem razmisljala sem tudi zajokala.najberz se vprasaste zakaj.. no le zakaj jokala sem za nekaj razlogev.

  • POGLRESALA SEM TILENA
  • KAKO JE TO MOZNO DA SEM JUSTINA ZAVRNILA
  • POGRESALA SEM ACCACIO -.-

ugh sploh nevem zakaj sem pogresala Tilena. n ubistvu v tistem trenutku sem si zelela le da bi bila v njegovemm objemu.
Nekaj casa sem bila sama ter jokala nato pa je prisla Kendall...
POveedla sem ji zakaj in kako pac use sem ji povedla,zacela me je tolazit in recmo nekako ji je celo uspelo me tolazit.
No umirila sem se nato je Kendall predlagala da bi odsle na kratek sprehod nato pa se v eni zabavi ki jo je pripedila njena prijateljica Ally.
Zdela sta se mi dobri ideji zato sem odsla v svojo garderobo da bi se oblekla.
Oblekla sem to :


kO sem se uredila sem odsla v Kendallini sobi ter jo pocakala da se je preoblekla tudi ona.
Oblekla je to ter odpravile sva se:



No hodile smo pocasi ter se pogovarjale Kendall me je cel cas nagajala,cel cas me je klicala BIEBERJEVA uhggg -.-
Hodile sva naprej nato se vstavile v eni  majhni hisici.
Tista hisica je bila in majhna in lepa.taksna je bila:


V tej hisi je zivela najina teta Anja.
Anja je samska je stara 25 let in je manezerkinja od Selene Gomez.

Odlocile sva se da greva malo jo obiskat.Potrkale smo na vratih ter prislaa in nas odprla
Anja:ooo lepotickiii mojiii (objela naju je)
Anja:Kakoo sta?
Kylie,Kendall:super ti?
Anja:ma gre pridita naprej
Vstopile smo v dnevno sobo ter zagledale Seleno Gomez...kendall me je samo gledala z tistim ogledom 'OMGG SELENAAA' nisem vedla kaj naj naredim zato sem se obrnila proti teti Anji ter :
Kylie:am ali kaj motiva?
Anja:ahh kjeee paa kar vstopita
Kendall je vstopila prva nato se jst sem vztoppila za njo.
Ko naju je Selena vidla je rekla:
Selena:Oh helloo (ter se naju nasmehnila in pomahala)


Kendall:Hey
Kylie:Hi
Selena je prisla zraven naju ter naju objela vsako posebej.
No vsedle smo se vse 4 sedele smo tko :
Selena,Anja,Kendall in jst zacele smo se pogovarjat in Selena je bila zares zelo prijazna in zabavna.
Nekaj casa smo se pogovarjali  in gledali televizijo.
Medtem ko smo gledali MTV so najprej bile brezvezne pesmi nato se MTV'S NEWS kjer govorijo nove novice o slavnih.
Najprej je govorilo o Seleni in o tem da je odpovedala turnejo in da ima bajee LUPS.
nato se o Lorde nevem tocno kaj je povedla o Lorde ker me ni zanimalo.
Nato pa se o Justinu in o Meni -.-
Ko sme vidla da govori o naju sem zavila z ocmi ter si  govorila UPAM DA O TEM NEBOJO GOVORILI! :


Novinarka je rekla da Justin ima novo punco in da ta punca sem JST -KYLIE JENNER -.-
Najine slike so bile in tudi razlicni videi so bili .
Ko je koncno povedla to kar je mogle je povedla tudi svoje mnenje oz. na koncu je rekla : WE ALL HOPE THAT JUSTIN WILL HAVE GIRLFRIEND BECAUSE HE IS SO ALONE WITHOUT SELENA GOMEZ!
RESOOO SI PRAV MOGLA TO RECT!-.-
Ko je to rekla me je Selena gledala ter se mi sladko nasmehnila...
Teta Anja vzela dalinec ter ugasnila tv ter me pogledala in rekla
Anja:OO LEPOPTICKAA VIDIM DA NISI VEC SAMSKA
Kylie:ah -.-
Kendall:seveda da ni samska ane Kylie?
Kylie:Kendall ustavi se (-.-)
Selena me je samo gledala nato vzela telefon in nekaj brskala.
Nekaj casa smo se pogovarjali vse 4 no ubistu ogovarjale smo se samo Jst,Kendall in teta Anja Selena sploh ni nic govorila,bila je samo na telefonu ter nic ni rekla.
Pri teti sva bile pol urce nato odsle domov da bi se pripravile za tisto zabavo.
Ppozdravila sva se z Seleno in z teto Anjo nato pa odsle.
preden sem odsla me je Selena ustavila in mi rekla :
Selena:I HOPE YOU TWO WILL BE HAPPY :)
Kylie:We're not together
Selena:I know how hard it's to admit it but one day either way the truth will come a day
Nic ji nisem rekla samo odsla sem.
No ko smo prispele domov sem odsla takoj v sobo ter odlocila da se bom stusirala.
Stusirala sem se ter se pripravila za tisto zabavo.
Skodrala sem si lase ter oblekla to:


Ko sem se uredila sem se odsla v dnevno sobo ter se pogovarjala z Kendall.
Nekaj casa smo se pogovarjali nato je Kendall odsla v njeno sobo da bi se oblekla.
Oblekla je to:


Ko sva se obe uredile  smo se odpravile pocasi v sosednji hisi kjer je bila tista zabava.

1 komentar:

  1. Ali potrebujete nujno posojilo za čiščenje dolgov ali potrebujete posojilo za lastniške deleže
    izboljšati svoje poslovanje? Ali so vas banke in druge banke zavrnile?
    finančne agencije? Ali potrebujete konsolidacijo posojil ali hipoteko? Iskanje št
    več, kot smo tukaj, da bi vse vaše finančne težave postalo stvar
    preteklost.

    To je enostavna posojilna družba. Ponujamo posojila tistim, ki jih zanima a
    primerna obrestna mera 2%. Območje se giblje od 5.000 do 5 evrov
    največ 100.000.000 dolarjev.

    Naša posojila so dobro zavarovana, saj je največja varnost naša prednostna naloga.

    Pišite nam po elektronski pošti: oceanfmortgages@gmail.com


    S spoštovanjem
    Max Bent
    oceanfmortgages@gmail.com
     
    2% originalni zajam in jamstvo
    oceanfmortgages@gmail.com

    OdgovoriIzbriši