četrtek, 2. januar 2014

Kylie:ahh moja najboljsa sestraa sii <33rada te imamm  (objela sem jo)


Kendall:oo kok je dobro to slist ,ti tudii dragaa <3
nekaj casa sva bile objete nato pa:
Kendall:no lepoticka pridi greva po nakupih ker jutri nemores taka hahah
Kylie:omgg jaa
Kendall:obleci se jst te bom pocakala v dnevni sobi okej?
Kylie:zmenjeno
Ko je Kendall odsla sem se oblekla in si naredila make-up ter za nekaj casa pozabla na vse kar se je zgodilo.
Oblekla sem to:



ter odslav dnevno sobo kjer je bila tam Kendall.
Kendall:oppaaaa mislim da nekdo bo kar danes dobila fanta hahah
Kylie:ahaha KENDALL!
Kendall:super izgledas
Kylie:oo hvalaa ti tudii
Kendall:thankyou dear <3
Kendall je imela oblece to in super je izgledala :



Kendall:no pridi greva?
Kylie:jaja samo da se popijem vodo
Kendall:okej te pocakam pred hiso v avtu
Kylie:okej
Odsla sem v kuhinjo in popila vodo ter odsla pred hiso kjer me je cakala Kendall.
Vsedla sem se v avtu ter se odpravile.aja pa  taksnega avta je imela :


kaksne pol urce sva se peljale nato pa prispela v centru.Nakupovale smo kar nekaj stvari.
Jst sem kupila to krilo da bi oblekla jutri:



Kupila sem pravtako tudi petke ter torbico:




taksno torbico:


ko smo vse kupile kar smo potrebovale smo se opravile domov.
V avtu smo poslusale neke ljubezenske pesmi in zacela sem se jokat.
Ko je Kendall vidla da se jocem je ustavila pesem ter vzela CD od JUSTIN-a BELIEVE ter dala pesemi da se predvajajo...
Ampak ji ni uspelo sevedno sem jokala,celo pot sem jokala..
No koncno smo prispele domov "o".Takoj sem odsla v svojo sobo ter zaprla vrata in zacela jokat.
V mislih sem si govorila'zakaj mi je mar za cloveka ki mi je zlomil srce?in me varal z mojo BFF?'
cez 5 minut sem dobila sms od Acacie napisala mi je: KYLIE SI VREDU?PROSIMM PRIDI V CAFFE BAR DANES OB 20.00 DA TI RAZLOZIM VSE! prosimmm <3 -zapomni si rada te imam- 
sms sem ignorirala ter odsla v kopalnico ter se 'rezala'. ja prav ste prebrali rezala sem se za cloveka ki me ni nikoli ljubil in ki mu ni mar za mene.
moja roka je bila nakoncu taksna:






Bilo mi je hudo,zelo hudo gledati svojo roko taksno.
No ko sem se rezala sem odsla v balkonu vzela cigarete ter kadila.
Kadila sem ze kar nekaj,kadila sem naprej nisem se mogla upreti cigaretom.
Kadila sem in hkrati tudi jokala govorila sem si 'Don't make me live without you...'
Gledala sem ljudje kako srecni so,govorila sme si zakaj ne morem jst tudi bit srecna?ZAKAJ?!!(sem zakricala tako da je slisala tudi Kendall v svojo sobo)
Kendall je takoj pritekla v mojo sobo ter me zagledala z cigareto v rokah.
Vidla je tudi kolk cigareet sem pokadila ter rekla:
Kendall:PA KAJ SI TI ZABITA?
Kylie:PUSTI MEE PRI MIRU!
Kendall:KYLIE KAJ ZDEJ CE SI SE RAZSLA Z TILENOM? KAJ POMENI TO?TO POMENI DA ZDAJ BOS CEL CAJT KADILA?PA DA BOS JOKALA ZA NJIM?VES NEUMNA SI !IN TO ZELOO !NAMESO DA BI BILA VESELA DA BO KONCNO  SRECALA JUSTINA SE TLE JOCE!RESNO KYLIE,RESNOO???
Zcela sem jokat ter :
Kylie:vsaj ti sem mislila da mi bos stala ob strani
Kendall:saj ti stojim samo lej ce bos tko nadeljevala ne gre naprej Kylie,negre..zapomni si jst tudi sem sla skozi to in vem kako je ce te fant zapusti.
Kylie:



Kendall:umiri se,nisi sama imas druzino,prijatelje ki ti stanejo ob strani
Kylie:NAJBOLJSO PRIJATLJICO SEM IZGUBILA MISLIS DA MI JE MAR ZA DRUGIH? (sem vse objokano rekla)
Kendall:jojjj Kylie pridi sem (objela me je)
Kendall me je umirila in objela vlegle sva se v posteljo ter v njenem objemu zaspala...
Zjutraj me je zbudila budilka ob 6.30 (aja ustala sem ob 6.30 da bi se pripravila za solo kajti danes sem imela solo)
Sla sem v kopalnico in gledala sebe v ogledalo ter si govorila:
NE NEBOM VEC JOKALA ZATE,CE TEBI NI MAR ZA MENE TUDI MENE NEBO BILO MAR ZATEBE!PLACAL MI BOS...
No pripravila sem se za v solo in se oblekla to:


Ko sem se oblekla sem odsla v kuhinjo da bi pojedla zajterk.
Pojedla sem zajterk ter se odpravila v solo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar