sobota, 4. januar 2014

Vse 4smo ga gledale kot da bi vidle boga ahahha.
Kar naenkrat sem zagledale tudi Alfredota :


Kendall:waaa pa sej tut ta ni slab 
Kylie:aahhahaa to je Alfredo :]
Kendall:uhu ta je pa popoun
Kylie:hahhah
No Justin in Alfredo sta bila nekja casa ven.
Kendall,Miranda in Candice so mogle it ker so imele vaje zato sem odsla tudi jst teer se vsedla v svoj sedez.
Nekaj casa sem bila sama,biloo je fulllll dougcass zato sem vzela telefon ter gledala slike od Justina.Nekaj casa sem bila samo ko kar naenkrat zagledam Justina in Alfredota.
Justin:Hey!
Kylie:umm Heyy
Justin:how are you?
Kylie:I'm fine thankyou and you?
Justin:I'm greate (in se mi nasmehnil):



O fakk mislila sem da se bom stopila..
Justin:Do I saw you somewere?
Kylie:Yess,I  met you at the airoport I was with my friend Acacia and you was with chaz, and I was at your concert in LA :)
Justin:oww soo you are Belieber right?
Kylie:ye..
Niti dokoncala nisem poved ko je karnaenkrat prisla Acacia: (-.-)
Acacia:Yes Justin I saw you too i was with my Best friend Kylie (dala je roko okoli mojih ramen in se mi nasmehnila )
Justin:umm YES okay
Justin se nam je nasmehnil in se vsedel zraven mene.
omg un filling ko je zraven tebe JUSTIN BIEBER OMGG!
------------------------------------Pri Justinu----------------------------------------------------------
In koncno smo prispeli v areni.
Bilo je zares veliko ljudi ampak me ni motilo.No nekaj casa sem bil z Alfredotom ven ter se slikal z Belieberkami nato pa odsel v areno in se vsedel zraven ene rjavolaske.Bila je sama in gledala je njen telefon.
Bila mi  je znana ampak se nisem tocno spomnil kje sem jo srecal.Odlocil sem se da se bom pogovarjal znjo.
Jst sem ji zacel govoriti uprasal sem jo kako je in odgovorila mi je da je dobro. Ko sem jo uprasal me je naravno v oci gledala mislil sem si da se bom stopil zato sem se ji nasmehnil.
rekel sem ji tudi da mi je znana in da mi pove kje sem jo videl,medtem ko mi je hotela povedat je prisla ena punca.
rekla mi je da ji je ime Acacia a za njo se nisem menil zato sem se vsedel,vzel telefon in sel na twitterju.
Povedla mi je tudi da je belieber zato bom imel vecjo moznos pr njej jejj! ahaha
moram izvedet se kolko je stara,kje zivi in seveda ce je samska...

------------------------------------------pri meni----------------------------------------------------------

Justin se je vvsedel in vzel telefon v rokah jst sem obrinila proti Acacii in jo primla za roko ter povlekla nekam v enem kotu:
Kylie:pa kaj bi rada no?
Acacia:kaj je sej nism prsla tle zaradi tebe tle sm prsla da bi vidla mojo 'prijateljico' Kendall kako nastopa in seveda tudi svojega idola.
Kylie:wtff? kaksno prijatlcoo?
Acaccia:KENDALL?lol
Kylie:Lej Acaci..(nisem mogla niti do konca povedat ker je prisel tilen)
Tilen:oo Dragaa (objel jo je ter poljubil)
Kylie:ughh
Tilen:aja kako si Kylie?
Kylie:uredu hvalaa ti?
Tilen:super
Odsla sem v enem kotu vsedla sem se in zacela sem jokat.Ubistvu sploh se nisem hotela jokat ampak solze so same pritekle.
NEkaj casa sem sedela sama in jokala.Naenkrat pa je prisel nekdo pri meni in se vsedel zraven mene.
Pogledala sem kdo je in bil je Justin...
Nekaj casa je bil tiho nato pa:
Justin:are you crying?
Kylie:Nooo,I'm not crying
Justin:yes you crying i see you so tell me what's reason that you cry?
Kylie:ah nothing I'm jut soo happy that I could meet you and that's all
Justin:no that's no reson I know girls who are crying for me,they cry cuz they meet me but you cry for something other.
Kylie:okay yes i cry for something other but is not importan why i cry.
Justin:yes it is importan for me,pleasee tell me
Kylie:Justin I met you the first time and I don't know if i could believe in you I mean that's my prolem and that's  to much privacty.
Justin:yess you could believe me,pleasee tell me
Kylie:okay i will tell you (glih ko sem hotela mu povedat mu  je zazvonil telefon)
Justin:It's Scooter
Kylie:yes,go talk with him
Javil se je nekaj casa se je pogovarjal z njim nato pa:
Justin:I'm soo sorry but i have to go now cuz now i wanna sing,soo I hope you understand me
Kylie:Yes I undersand you,soo now go
Justin:I will ho if you won't cry anymore
Kylie:Justin look go please I want to be alone
Justin:No  you'll some with me
Kylie:yes but..
Justin:no nothing but ,you will come with me and that's all.okay??
Kylie:hah I don't know...
Naredil je puppy face in mi rekel Pleasee come with mee:



Kylie:ahh i will come with youu
Justin:Thankyouu( dal mi je roko da bi ustala,vstala sem ter me objel)
Oba sva odsla v zaodru   nato paa...



Ni komentarjev:

Objavite komentar