torek, 21. januar 2014

Z justinom sva plesala kot nora hahah.Nekaj casa sva plesala nato pa sva se vsedla in zacela pogovarjat.
nekaj casa sva se pogovarjala o vsem moznem nanto pa se nama je pridruzila tudi Kendall.
Kendall se je vsedla zraven naju ter se vsi 3 skupaj pogovarjali.pogovarjali smo se o vsem moznem in zares smo se zabavali:
Kendall:am Justin where is Alfredo?
Justin:he is not here
Kendall:why? where he is?
Justin:He is in his home with some sexy girls (je rekel ter pomeziknil) :


Ko je Kendall slisala kar je Justin rekel je hmal znorela,haha sej veste JELOUS :p
Kendall:KAJ? (je zakricala najprej po slovensko nato se je popravila)  I MEAN WHAT?! IS THAT REALLY ALFREDO IS WITH SOME SEXY GIRL?TELL ME THE TRUTH NOW!
Justin:YES I'M SERIOUS
Kendall je bila tiho inn zalosto je gledala na tla odsla sem zraven nje ter jo objela od odzadaj
Justin je vzel kozarec vode in pil vodo.Medtem ko je pil vodo naju je gledal ter se smejal..


Kendall:WHAT?
Justin:ahha you girls are so funny hahahahahahahah
Kendall:oh really?  (vzela je kozarec od Justina z vodo in ga polila)
Kendall:ohh now you're so funny ahhahaha!
Justin:why you just .. ahh you're so rude
Nekaj casa je bil tiho nato je zacel spet se smejat:



Gledala sem ga z resnim pogledom nato pa je rekel:
Justin:KENDALL HE IS NOT WITH SEXY GIRL HE IS ALONE IN HIS HOUSE I LIED YOU BECAUSE I WANT TO KNOW HOW DID YOU REACT BUT THIS IS SOO FUNNY HAHAHAHAHAH...
Kendall:OH MY GOSH YOU'RE SUCH... STUPID!
Kylie:ahhahahah KENDALL THIS IS SO FUNNY ahahaha
Pogovarjali smo se naprej bla,bla,blaa nato pa je Justin rekel da bo sel na stranisce:
Justin:Okay girls now I'm will go on the toilet okay?
Kylie:okay
Prisel je zraven mene ter me poljubil na lickaa :@
Justin je odsel na stranisce nato sva bile samo jst in Kendall same.

-------------------------------------------PRI JUSTINU --------------------------------------------------
Kendall me je vprasala kje je Alfredo in odgovoril sem ji da je z eno sexy punco in res zelo JELOUS je bila ko sem ji to rekel. Ubistvu zelel sem le da bi videl kako bo reagirala in to je vse.mimogrede se vidi da je Kendall noro zaljlubljena v Alfredota. hahahah no povedal sem ji da sem se zajabaval in zacela se je tudi ona smejat.Odlocil sem se da bom poklical Alfredota na tej zabavi,zato sem zlagal puncam da grem na stranisce.
Odsel sem ven ter vzel telefon seboj in poklical Alfredota:
Alfredo:yo man!
Justin:what's up?
Alfredo:nothing much
Justin:Where are you?
Alfredo:at home I'm sooo bored cuz I'm aloneee,come to me
Justin:ahahah I'm not home I'm with Kylie and Kendall now
Alfredo:WHAT?WHERE?
Justin:hahaha we're to one party 
Alfredo:WHERE?
Justin:at Los Angeles, California 91352 This house is next to Kylie's house.
Alfredo:Okay thank you man! 
Justin:see you bye
Alfredo:bye
Ko sem Alfredota poklical sem odsel nazaj k puncam.
-------------------------------------PRI MENI------------------------------------------------------------------------------
z Kendall smo se pogovarjale naprej.Justina ni bilo kar nekaj casa zato me je zacelo skrbet.
cez nekaj minut  je Justin prisel bil je vesel.Prisel je zraven mene in se vsedel.Bil je vesel zato sem ga vprasala kaj je zakaj se smeji in odgovoril mi je : AH THAT WOULD BE SUPRISE FOR KENDALL. :)
Nic mu nisem rekla.Cez pol urce je bil Alfredo ze pri nas...




Ni komentarjev:

Objavite komentar