sreda, 8. januar 2014

oba sva odsla v zaodru tam sem zagledala use victoria's secret manekenke in ena izmed njih je bila Kendall.
Use so bile zeloo lepee *__*
Ko me je Kendall zagledala je takoj pritekla pri nas ter me mocno objela:
Kendall:kaj je narobee?
Kylie:ahh nic ena in ista zgodba sej ves kaj mislim ane?
Kendall:ahhhh jojjj Kyliee (objela me je nato je se vidla Jusstina ki je stal zraven mene)
Kendall:oppaaaa Bibr je zravn tebee ,kaksen je obcutek hahaha
Kylie:ahhahaahha
Nato pa ogledala Justina bil je dejansko tak:


Kylie:ahaha ma dej srcek nic neve kaj govoriva
Kendall:ahahahahhahah ma srciii  kok je lep<3
Nato pa ko je  vidu da ga gledamo je rekel:
Justin:okay girls I don't know what did you say for me but I know that you 2 are talking about me
Kendall:haahh we are talking about you cuz you're ugly
Justin:really?? I was thinking that you liked me :(
Kendall:aahha nooo I'm just joking you're really nice person
 Justin:aww thankyou swetty you're s...I mean soo cute :)
Gledala ga je tako: ahah


Jst sem se samo  smejala kajti zeloo smesna sta bila hahah.
no medtem ko sva se pogovarjala je prisel tudi Alfredo:
Justin:ahahahah
Alfredo:amm dude you have to go now...
Justin: okay I'm going ,and you wait me here (pokazal je name s prstom)
Kylie:me?
Justin:yeah... what's your name?
Kylie:I'm Kylie :)
Justin:Okay Kylie whait me here,Fredo will be with you so you won't be alone :)
Kylie:Okay
Jutin je prisel do mene me poljubil na lice ter odsel do Alfredota mu nekaj zasepetal ter sel ker je imel vaje.
zacela sva se pogovarjat in Alfredo je bil zares zeloo lep in prijazen.medtem ko sva se midva pogovarjala  ga je Kendall  Alfredota zaljubljeno gledala nato pa:
Kylie:khm Kendalll ?
Kendall ga je samo naprej gledala
Kylie:HEYY KENDALL?!
Kendall:amm yea?
Kylie:I think that somebody fell in love with you Fredo haha
Fredo:ahaha :)
Kendall me je nesramno pogledala ter rekla:
Kendall:resnoo Kylie pred njim mi mors to rect
Kylie:ahha ddd
Kendall:Sovrazim te!
Kylie:aww jst tud te imam rada
Fredo je nekaj casa poslusal kako smo se pogovarjale nato pa:
Alfredo:girls what's language do you 2 speak?
Kylie:Slovenian I hope you know where is Slovenia?
Alfredo:am oh yes amm i think that i know haha :)
Kylie:haha :)
Pogovarjala sva se nato pa je prisla Miranda Kerr :
Miranda:o hey beauty Kylie
Kylie:the first look at yourself
Miranda:I was looking all the time but i don't see myself beautifull as I see you <3
Kylie:awwhh (odsla sem do nje ter jo objela)
Miranda:BTW Kendall we have to go now
Kendall:Yes butt,..
Miranda:yeahh you will see Fredo all the time  soo we can go now?
Kendall:ahah okay
Obe sta odsle in jst in Fredo sva bila sama.
Pogovarjala sva se celo prasal je za Kendall od kdaj se ukvarja z manekenstvom haha bila sem zeloo vesela da je uprasal za njo.
No Nato sva odsla vsak v svoj sedez in se vsedla.
Preden se je zacel 'nastop' oz. koncert sva se tudi slikala.
Slika je bila taksna:



Tako sva se slikala to sliko je Fredo objavil na instagramu in na twitterju in zraven slike napisal: Having fun with my beauty @KylieJenner <3
Smejala sva se cel cas in bilo je res zabavno.Lahko celo recem postala sva prijatelja,zares zabaven fant je bil Alfredo. :)
No zacel se je koncno koncert.
MEd koncertom sva cel cas samo snemala (jst in Alfredo)
No Justin je zacel peti,plesati in vsaka manekenka je sla mimo njega.
Ko je Kendall prisla na 'odru' al kako naj recm haha sva oba vstala ter zacela kricat :,KENDALL,KENDALL YOU'RE THE BEST,...itd.Vsi so naju gledali kot da bi vidli marsovce haha samo ubistvu sploh naju ni zanimalo.
Koncert je bil nevrjeten seveda sem tudi snemala zato posnetek bom dala kar tukaj da boste vidle vse:





Ni komentarjev:

Objavite komentar