sobota, 4. januar 2014

Pojedla sem zajterk ter se odpravila v solo.odsla sem v avtobusno postajo da bi pocala avtobus ko kar naenkrat zagledam Acacio in Tilena ugh  -.-.
Cel cas ta se samo objela in poljubila :




Bila sta objeta nekaj casa sem ju gledala nato pa koncno je prisel avtobus.
Vsedla sem se v sedezu pred mano pa sta bila Acacia in Tilen.
Tilen me je kar veckrat gledalm Acaia pa niti menila se ni zame.
Bilo je dolgcas zato sem vzela telefon in poslusala pesmi...
Nekaj casa sem poslusala pesmi ko karnaenkrat me nekdo tikne v roko pogledal sem kdo je bila je Acacia..
Kylie:kaj je?kaj bi rada?vse si mi vzela nimam nic vec tko da zdej lhko gres!(sem ji jezno odgovorila)
Acacia:jst bi te vprasala samo zakaj nisi prsla vceraj k sem te poklicala?
Kylie:kratko in jedernato povedano:NISEM HOTELA!
Vsedla se je zraven mene ter:
Acacia:Kylie vem da si jezna name,samo...(nisem ji niti dovolila da bi koncala besedo)
Kylie:ja jezna sem nate samo ves me ne zanima vec za tebe oz, na vaju upam le da bosta srecna
Acacia:no ku hoces rada bi ti pomaga ampak ce ti noces  je uredu.
Vstala je ter se spet vsedla zraven Tilena in ga poljubljala:
Nisem se niti zmenila za niju ceprav zaprav je zelo bolelo sem vzela sem slusalke ter poslusala naprej pesmi.Poslusala sem 'Be Alright' ker ta pesem je bila edina ki me je malo pomirila.
No koncno smo prispeli v soloV soli ni bilo nic zanimivnega.
Ko smo koncali pouk sem odsla v postajo da bi pocakala avtobus.
Bila sem sama zato sem vzela telefon ter si posiljala sporocilo z Jackom,povedla sem mu vse.
'tipkala' sem si naprej ko kar naenkrat zagledam Acacio.
Sama je bila... Vsedla se je zraven mene ter zacela pogovor:
Acacia:kako si se imela danes?
Kylie:dobro hvala ti? oo vidim da si sama kje je Tilen?
Acacia:ima pouk  (in se mi nasmehnila)
tiho smo bile cel cas ko kar naenkrat mi zazvoni telefon..
Acacia:oo novo sporocilo le poglej kdo ti je posiljal sporocilo
Vzela sem telefon in vidla da Jack mi je posljal sporocilo,vidla je tudi Acacia da mi je Jack napisal sporocilo zato je rekla:
Acacia:opaaa nekaj sse zapleta med vama
Kylie:in kaj ce se zapleta?si jelly al kaj?  kaj ti ni dovolj Tilen sej vem Acacia ti imas Tilen-a samo da bi me prizadela ma boli me kur*c  ves? ti njega sploh ne ljubis!sploh nevem kako se lhko  poljubis z fantom ki ga sploh ne ljubis...
Acacia:hah smesna si ves? kako ves ti da ga ne ljubim? draga on tebe te ne ljubi oz. on tebe te ni nikoli ljubil imel te je le zaradi denarja in tiste fuknjene 'slave' ki jo imas.
Kylie:hahahhahaha so Funny I forget to laungh...
in koncno je prisel avtobus. vsedla sem se k eni punci, ona se je pa vsedla sama.
Ko sme prispela domov sem odsla v svojo sobo in bila nekaj casa sama v sobi,nato pa odsla v kuhinjo da  bi nekaj pojedla.Pridruzila se mi je tudi Kendall:
Kendall:no draga kako si se mela danes v soli?
Kylie:huh ...cel cas sta se samo poljubila in objela in zares tezko mi je bilo
Kendall:vem kako ti je... no rajsi pustimo to si pripravljena za danes?
Kylie:fakk komi cakmmm
Kendall:haha u bistu komi cakas da me mene vidis al Justina
Kylie:seveda da za Justina tebe te mam cel dan pred ocmi haha in njega lhko vidim le 1x v zivljenju tko da..
Kendall:aja?hvala ti sestrica hahaah
Kylie:hahah nee,sejj komi cakm da te tudi tebe vidimm
Kendall:aww no zdej pa pojej...
Kylie:okej
Pojedle sva do konca ter se odlocile da ves popoldan bova na bazenu in se kopale.
Oblekla sem taksne kopalke in odsla pred hiso kjer je bila Kendall:



Kendall je imela taksne kopalke:


Cel popoldan sva se zares zelo zabavale.
Bile sva v bazenu in se soncale do 6.30 nato pa odsle vsaka v svojo sobo da bi se pripravile.
Oblekla sem , si zlikala lase ter odsla v sobo od Kendall:



Kendall je imela obleceno to:


Pripravile smo se do 7.30  ter se odpravile.
preden smo se odpravile smo se tudi poslikale in to sliko je objavila Kendall v svoj instagram in twitter seveda tudi v facebooku:


 Napisala je zraven slike:We're ready for #VictoriasSecret #sister <3
Kendall je poklicala se eno limozino da bi nas pripeljala do ene arene.
taksna je bila nasa limozina:


Ko sva prispele je bilo zares super veliko slavnih oseb sem vidla in tudi spoznala.
Spoznala sem tudi svoje 2 idolkinji:Mirando Kerr in Candice Swanepoel.
z obema sem se slikala.nasa slika je bila podobna tej:


in tej:


Miranda in Candice sta bile zelo zabavne in prijazne :
Candice :How old are you?
Kylie:I'm 18
Candice :you're really beautiful
Kylie:thankyou
Kendall:She come here cuz she is a huge belieber
Miranda:haha oh no way you're belieber? I'm too,I think he soo hot,and cool and i don't know he is sexier person ahahha
Kylie:ahaha yea I know hahahah
Nekaj casa smo se pogovarjale ko kar naenkrat zagledamo to limozino:


Kendall je prisla zraven mene ter rekla:
Kendall:To mora bit Bieber hahaha
Kylie:ahah 
Miranda:umm I think that that's  Justin
Kylie:o gosh i hope soo
Bila sem zelo vznemirjena nato pa zagledala Justina :


Miranda:amm okay Kylie that's Justin ahah (in pokazala na Justina)
Kylie:OMG HE SOO HOTT *o*
Candice:I know hahaha
Kendall:pa sej ni tko slab?
Kylie:fak pa kaj si ti neumaa fakk kok je popounn
Kendall:ahahah vidim ja se lepsi kot na slikah


Ni komentarjev:

Objavite komentar