ponedeljek, 20. januar 2014

Ko sva se obe uredile  smo se odpravile pocasi v sosednji hisi kjer je bila tista zabava.
Zabava je bila zaares zelo velika in veliko folka je bilo.Z Kendall smo se nekako 'vrinile' in prisle v tisti hisi kjer je bila zabava.Ubistvu zabava pac je bilA taksna da si lahko bil in zunaj in v hisi ter se zabaval po svoje.Ura je bila 20.00 in bilo je kar mraz zato smo jst in Kendall rajsi odsle v hiso.Nekaj casa sem bila skupaj z Kendall nato pa je Kendall odsla s svojo prijateljico in me pustila samo.RESNO KENDALL?!jojj sovrazim kadar sem sama -.-.No vsedla sem se v stolu in vzela telefon ter sla na twitterju.Nekaj casa sem bila sama nato pa me je nekdo objel od odzadaj.Obrnila sem se ter zagledala JUSTINA :"D. Vstala sem ter se obrnila proti njemu in ga objela :$




*medtem ko sva bila objeta*

Justin:uh I just need this hug ahah
Kylie:ahah I missed you soo much
Justin:omgness really?
Kylie:what?
Justin:you missed me?
Kylie:maybe..
Justin:aah I missed you really so much
Kylie':good
Justin:you look great
Kylie:thanks you too as always
Justin:aww thankyou baby <3
No vsedla sva se ter narocila nekaj za pit... 
Prisel je natakar ter vprasal kaj bova za pit odgovorila sem mu:
Kylie:I want beer 
Justin me je samo cudno gledal.ubistu gledal me je z tistim ogledom 'ti to resno?' ahah 
Justin:am really Kylie?
Kylie:yea why?
Justin:no nothing.. I want water 
Natakar je odsel m dva sva bila le tiho nic se nisva pogovarjala...
Cez 2 minutami je natakar prisel naprej in prinesel naju je pijaci ki sva ju narocila.
Odprla sem pivo ter zacela pit.Justin me je gledal.
Natocila sem pivo v kozarcu in popila justin me je samo resno gledal.
nato sem mu rekla :
Kylie:What?Do you want some beer?
Justin:ah no thanks (ter me gledal naprej)



nekaj casa sem bila tiho nato:
Kylie:what? why are you watcing me?
Justin:Kylie i was thinking that you don't dring beer.. you really surprised me..
Nic mu nisem rekla le poslusala sem ga...
Nekaj casa sva bila tiho nato je rekel:
Justin:you promissed me that you won't do stupid think 
Kylie:yes i know
Justin:but anyway i won't silyl to do something you do not like it..
Kylie:JUSTIN THIS IS PARTY AND WE CAN DRINK EVERY TTHINK THAT WE WANT
Justin:yes but  not too much to drink alcohol.
Nic mu nisem rekla le tiho sva bila.
Nekaj casa sva bila tiho nato mi je rekel:
Justin:Do you want to dance with me?
Kylie:yea why no
Odsla sva do plesalisca in plesala kot nora hahhaa... 





Ni komentarjev:

Objavite komentar