torek, 14. januar 2014

Ko sem prisla domov sem zagledala Kendall ki je sedela v kaucu in razmisljala,izgledovala je zarees zelooo zaljubljeno zato sem se usedla zraven nje:
Kylie:appaa vidim da ena je zaljubljena
Kendall:huh mislim da res ahah
Kylie:aww sej ubistu bi bla luskana skupaj
Kendall:ja sej vem ahah nono vidla sem da si  se poljubckala z Justinom
Kylie:hahahahahah jojjjj KENDALL!
Kendall:kaj jojj? hahah samo povem ti kaj sem vidlaa,no stay in haha ;)
Kylie:haha pa kaj si neumnaa? pac lej jst sm ga hotela poljubit na lica ampak on se je obrnil in zgodlio se je kar se je okej? zdej da nebi nobenemu povedla zmenjeno?
Kendall:ne?
Kylie:kaj ne?kako ne? jaaa!lol
Kendall:ahha okej,okej jaja razumem
Kylie:no super potem,zdej pa grem se stusirat potem pridem nazaaj
Kendall:okej te tle pocakam
Kylie:caww
Odsla sem v svojo sobe in se slekla ter odsla v kopalnico ter si naredila kopel.
Bila sem kaksnih pol urce v kopel nato pa odsla v sobo in oblekla pizamo:


Ko sem se preoblekla sem odsla v dnevno sobo kjer je bila tudi Kendall.
Nekaj casa sva se pogovarjale nato pa sva se odlocile da bova imela dekliski vecer.
Najprej smo se odlocile da bomo pogledale en film.
Odlocile smo se da bomo pogledale Spring Breakers:


Preden sva zacele gledat film sva seveda tudi naredile nekaj za jest haha..
No medtem ko sem gledala film je Alfredo najmanj 5x poklical Kendall:
Kylie:Ahh ta ljubezen haha
Kendall:ahah jojjj bot tiho in glej film -.-
Kylie:okej,okej ni ti treba bit zivcna
No Gledala sem naprej film.gledale sva do konca ta film nato pa zacele imeti dekliski vecer.
Najprej sva si nalakirale nohte,nato se pogovarjale o vsem moznem.
Nohte sva si nalakirale tako da pac prvo mi je ona nalakirala meni nato se jst njej.
imela sem tako nalakirane nohte:


Njej sem ji pa nalakirala taksne:


No bile sva budne do 4 zjutraj nato pa odsle vsaka v svojo sobo ter zaspale.
Jst nisem mogla zaspat zato sem odsla v twitterju.Odsla sem na profilu od Justina in vidla da je Justin nekaj objavil.
Objavil eno  najino sliko ter napisal: My beautiful girl @KylieJenner u're the best! <3 #loveher
Namvrec se prasaste kaksno sliko je objavil. Ubistvu objavil je eno sliko ki so naju poslikali paparaci.Bila sva objeta in smejala sva se.
Sliko sem seveda retwittala ter napisala:@justinbieber Thank you bby <3 #loveyoutoo
Ko sem mu to napisala sem odsla z nasmehom na usta spat.
Neekaj casa sem spala nato pa zbudil me je viriranje telefona to pomeni novo sporocilo -.-
Ahh a si lih mogel zdaj pisat !ughh <------ sem si govorila nato pa vzela telefon in zagledala novo sporocilo od Justina....
 napisal mi je 'Hey baby it's me I just want to see u as soon as I can cuz i want to tell u something...anyway good sleep baby <3'
aww to je bilo zares najboljse sporocilo ki semm jih dobila odkar sem se rodila hahah.
no napisala sem mu 'okay so then I will meet u to Bar'caffe and then we could talk together and you could tell me what do u want... and thank you bby,you too <3'
Napisala sem mu to ter ugasnila telefon ter spala.
Zjutraj sem se zbudila ob kriku Kendall.
Kricala je na ves glas oz.drla se je -.- ughh sovrazim ko kdo krici.
Ustala sem ter si zavezala lase v nek sop ter odsla v dnevno sobo kjer je bila Kendall .
Kylie:pa kaj si ti neumna? kaj se deres?
Kendall:pa ljuba dusa se ti zavedas da zdej mislijo usi da sta skupaj z Justinom jeejjj
Gledala sem jo le cudno kajti zares nisem razumela zakaj govori.
Kylie:amm kaj?
Kendall:jojj kok sm veselaa za vajuuu, aww lepotcaa le poglej slike (pokazala mi je prenosnik no ubistvu bila je na twitterju in vidla sem vse slike,vidla sem slike z Justinom,z Fredotom in tudi z Soccerjem.in vidla sem tudi da celll twitter govori samo za naju,taksen in drugacne twitte so pisali ljudje ena izmed njih je bila tudi ta'did Justin Bieber presented his new girlfriend to his team?)
govorila sem si:
Kylie: KAJJ ?PA TO NE MORE BITI RES? RESNOO? CEL TWITTER PISE SAMO O NAJU? OJOJJJ SOVRAZIM PAPARACE!
kENDALL:zgleda da se mora nekdo nauciti biti pred ocmi javnosti hahah
Kylie:Kendall si ti nrmalna?
Kendall:ja?
Kylie:ahh jojj sej to sploh ni pmembno,rajsi grem poklicat Justina in mu povedat
Kendall:ti kar bejzi zagotovo bo vesel haha
Kylie:I don't think soo hah
Hitro sem odsla do svoje sobe ter vzela telefon in poklicala Justina.javil se mi je:
Justin:oh hey Sweety,how are you?
Kylie:Did you go to your twitter ?
Justin:am yes
Kylie:and?
Justin:what and?
Kylie':did you see that every person in this world are talking about us?
Justin:yes?
Kylie:and?
Justin:what?
Kylie:JUSTIN THAT'S TOTTALY TERRIBLE
Justin:haha why?
Kylie:how about why? are u serious? Justin if all preople will talk about us that's mean that all your beliebers will hate me,I mean all world will hate me,like they hate Selena when you 2 was together
Justin:ahh don't be scared baby every thing will be alright you will see
Kylie:ugh I don't know Justin I'm really so scared I mean we 2 are just friend
Justin:WHAT JUST FRIEND?WHAT DO YOU MEAN JUST FRIEND?
Kylie:haha how about what I mean? I mEan that we are friend
Justin:we are just more like a friend
Kylie:We will see ahah but anyway I'm going now to eat something cuz I'm really soo hungry and then I will call you
Justin:okay baby,bye-bye
Kylie:bye-bye
Justin:kiss u
Kylie:on the cheek ahah
Justin:on lips :$
Kylie:ugh you're really so stupid haha bye now
Justin:bye bby
No zaklenila sem telefon ter odsla z nasmehom v obraz v kuhinji da bi nekaj pojedla. To je seveda vidla tudi Kendall in prisla zraven mene ter me uprasala kaj je,povedla sem ji ter pojedla zajterk.
Za zajterk sem imela Nutello in kruh-no to sploh ni pomembno zdaj haha Ko ssem pojedla sem odsla v svojo sobe se problekla ter odsla v dnevno sobo in vzela prenosnik ter sla na titterju.
Oblekla sem to:



V twitterju so vse belieberke govorile samo o naju oz. ne samo belieberke ves svet je govoril o njau.
Brezvene stvari bla,bla,bla in tako dalje.
Pogledala sem kaj se trenda in trendalo se je: #JustinNewGirlfriend in #JustinBieberAndKylieJenne ko sem to zagledala sem hmal umrla. pa sej ni mogocee da se to dogaja sem si govorila...

1 komentar: