nedelja, 26. januar 2014

Vidla sem ga a nic nisemm rekla,samo obrnila sem se proti Kendall ter jo zamotila.Zacelo smo se pogovarjat:
Kylie:soo you love Alfredo right?
Kendall:seveda (ko je to rekla sem pogledala Alfredota ki je gledal cudno kajti nic ni razumel kaj je rekla Kendall ahah zato sem ji rekla) :
Kylie:Can you please talk english?
Kendall:okay
Kylie:and you miss Alfredo right?
Kendall:Off course I do(in naredila zalosten obraz)
No ko  je Alfredo videl da je ratala zalosta je prisel k kendall in jo objel ter ji rekel:
Alfredo:awww don't be sad I missed you too soo muchh ter jo poljubil...
Jst in Justin sva ju samo gledala z tistim pogledom *aww kok sta cute*
nato ko naju je Alfredo videl dda ju gledava se je obrnil proti naju in naju rekel:
Alfedo:what's now? you 2 won't kiss?
Justin:ahahah Of course we will kiss (ter me pogledal z najlepsim pogledom)
Prisel je zraven mene ter dal svojo roko okoli mojih rok ter me poljubil na licka.
Nato smo se usi vsedli ter zaceli se pogovarjat in se zabavat.moram priznat da tudi Justin je pil veliko alkoholnih pijac ampak mu nisem zamerila kajti ni bil edini ki je pil ker vsi smo pili -jst,Kendall,Alfredo,Justin-
V tisti zabavi smo se zabavali do 4 zjutraj nato pa smo odsli do nasi hisi oz.do moji in od Kendall hisi.
Medtem ko smo hodili sem mogla Justina 'vlect' ker ni mogel niti hodit ker je bil prevec pijan in isto je bilo tudi za Kendall haahha.Medtem ko smo hodili so nas cel cas snemali/slikali
Pred hiso :
Kylie:cmon guys come to our house we will have fun..Nic nista rekla samo govorila sta brezveze pac nrmalno ker bila sta pijana ane ahah tko da z Kendall sva se odlocile da danes bosta praspala pri nas.
Jst sem dala roko od Justina okoli svojih ramen ter odnesla sem ga do moje sobe in ga 'vrgla' nezno v posteljo nato sem se vsedla zraven njega in ga bozala po laseh -I SWEAR THE BEST FEELING je bil ahahha - No nekaj casa je govoril brezveze vse v prazno celo pel je ahahah in bilo je smesno nato je zaspla.
Ko je Justin zaspal sem 1. odsla v kopalnico ter oblekla pizamo ker nisem mogla v sobi zato ker je bil Justin,itd. Ko sem se oblekla sem odsla v dnevno sobo in popila kozarec vode.Popila sem kozarec vode in odsla v sobo er se vlegla v poslteljo sraven justina ter ga samo gledala ker nisem bila zaspana oz. nisem mogla spat mislim HALO KDO BI SPAL CE BI BIL BIEBER ZRAVEN! ahaah
Bilo mi je dolgcas in nisem vedla kaj naj bi naredila zato sem vzela telefon in poslikala Justina kako spi:


Sliko sem objavila na instagaramu in na twitterju in zraven slike napisala : My baby is sleeping #lovehim  @justinbieber
Objavila sem sliko in vedla sem da bodo spet mediji  izmislili brezvezne stvari samo pac v tisti sliki je bil tko cuteee da sploh nisem vedla kaj naj bi naredila haah ,..
Se nekaj casa sem bila budna nato pa sem odsla spat. in seveda predem sem spala sem ga tudi poljubila na licka.



Ni komentarjev:

Objavite komentar