četrtek, 31. oktober 2013

Kylie:pridii Anaa!
Ana:evo sm 
z Ano sva odsle do dnevne sobe kjer je Acacia govorila z nekom po telefonu.
Ana:z kom se pogovalja Acacia?
Kylie:nevem
Ko je Acacia odlozila telefon:
Kylie:z kom si se pogovarjala?
Acacia:hh nebos vrjela
Kylie:ahh daj no
Acacia:okej pa ti bom povedla,pogovarjala sem se z mojim fantom
Kylie:WTF?od kdaj pa ti mas fanta?
Acacia:od leta 2009?
Kylie:hahaha a mogoce misls na Justina?
Acacia:jaaa ahahah 
Kylie:z njim si se pogovarjala?
Acacia:jaa resnooo mislm
Kylie:in?
Acacia:in?
Kylie:ja kaj je rekel?
Acacia:rekel mi je da me ljubi hahahah
Kylie:hahah ja sej to mi tudi meni rece v mojih sanjah
Acacia:ahahahaah
Kylie:Acacia zresni, se kaj ti je rekel?
Acacia:nc pomembnega,dons gre na Disnylend z Jazzy in Jaxonom
Kylie:aja a samo to je reku?
Acacia:JAA,dejj pridii greva zee!
Kylie:ok 
odsle smo z taksijem do centra in sle po shoppingah.sle smo tudi u eni trgovini kar so bile use stvari samo z Justinom *o*
no kupila sem to:







 
 No ko sem kupila smo odsli se do McDonald's ker smo bile use 3 lacne.
 Medtem ko smo jedle me je sse mama poklicala in uprasala kje sm in kdaj pridem,povedla sem ji in odlozila telefon.
Acacia:kdo te je poklical?
Kylie:mama
Acacia:in kaj je rekla?
Kylie:rekla je samo kdaj pridemo in kje sm.
Acacia:aha
Ko smo pojedle smo odsle z taksijem domov.No ko sem odprla uhodna vrata sm zagledala mamo in njenega zarocenca Tima.
mama:oo ste le prsle
Kylie:jaa
mama:Kylie naj ti predstavim se Tima,mojega zarocenca
Tim:me veseli da sm vas spoznala
Kylie:mene tudi
se malo smo se pogovarjali in potem sem odsla v moji sobi.
Bilo mi je dolgcas in  zato sem uzela album z slikami in gledala slike.



medtem ko sem gledala mi je zazvonil telefon.
Poklical me je...






Ni komentarjev:

Objavite komentar