nedelja, 27. oktober 2013

se malo smo hodili dokler nisem zagledala Justina,zacele smo kricati,jokati od veselja itd.




Chaz:soo girls here we go
Acacia:OMFGG KYLIE A VIDS TO KAR VIDM JST!?
Kylie:o fakk jaa
Justin:heyy girls,how are you? je Justin vprasal,medtem ko smo jst in Acacia mu skocle v objemu in smo ga tako mocno objele da je komaj dihal ahha
Acacia:OMG YOU'RE SO HOT I LOVE YOUU!
Justin:hah Thankyou,so whats you name?
Kylie:KYLIE and this is my best firend Acacia
Justin:you too have really beautiful name
Acacia:Thankyou *-*
Justin:soo girls why are you here?where are  you go?
Chaz:they are going to LA like us
Justin:oh really?
Acacia,Kylie:yes and we are going to you concert
Justin:really?nice
Acacia:yeahh <33
Kylie:Can we take a picture?
Justin:yes ofc why no :)
Slika z Justinom je bila podobna tej:
in koncno sem se slikala z svojim idolom ki sanjam ze od leta 2009.
Se malo smo se pogovarjali dokler ni bila ura za izlet
Justin in Chaz sta mogla iti na VIP letalu zato smo se poslavile od obeh, in seveda sem prosila Justina za fonsko in Justin mi je z veseljem  dal.
Pred izletom sem se poklicala mamo in ji povedla da zdej imamo izlet in koga sem srecala SEVEDA ahaha,bila je zelo vesela in komaj je cakala da me vide.
no ko sem zakljucila pogovor z mamo smo z Acacio odsle do letala in se usedle.
Jst sem bila zraven Acacie in ene punce ki je bila pravtako belieber in se je klicala Mia in stara je bila 16 let.
Bila je lusna punca in podobna tej:



Pogovarjale smo se o Justinu in bila je zares prijetna punca povedla nama je tudi ta tudi ona gre na koncert od Justina.
Preden smo prispeli me je uprasala ce ji lahko dam svojo fonsko in pravtako od Kendall.
ker je bila Kendall njena vzornica sem ji dala njeno fonsko (Kendall je slavna manekenka) in seveda tudi mojo da bi me poklicala kdaj :)
no koncno smo prispeli ,z Mio smo se poslovile,Jst in Acacia pa smo pogledle kje je moja mama.
nismo jo nasla zato sem jo poklicala.
Povedla mi je da je pred vhodom zato smo  jst in Acacia takoj odhitele do vhoda.
In koncno sem jo vidla bila sem takooo vesela da jo spet viidim.
Mami:Kyliee ljubicaa kako sem te pogresala
Kylie:jst tud mamii
Mama je pozdravla se Acacio in se odpravile v limozino (moja mami je zeloo bogata ker ima podjetje v LA in se oce ima eno podjetje tko da smo zares bogati aja pa mami in oci sta se razsla ze 2 leti in bilo mi je res hudo,in zdaj moja mami zivi z svojim zarocencom)
no da vam opisem malo mojo mamo:moja mami je stara 38let,je fenica od Justina,je moja najboljsa prijateljica in ji zaupam use,izgleda nekako tako:


v limozino nas je razsula z vprasanji haha in seveda je uprasala tudi za Justina kaksen je ker tudi njej je usec.no povedla sva ji useee od zacetka do konca in pokazali sva ji tudi slike ki smo se slikali z Justinom in Chazom.
Ko smo prispeli sem zagledla taksno hiso:




Acacia:woowww *o*
Kylie:o fakk kok dobro
Mama:punce kr pejte naprej 
Kylie:mhm sej bova haha
Ko sva odsle noter v hodniku je takoj pritekla Ana in me odjela.
aja Ana je moja sestra stara 6 let in je prevtako belieberka.no tako izgleda:


Ana:Kyliee kako sem te poglesala <3
Kylie:jst tud tebe ljubicaa
Ana:kdo je pa ta punca ? me je uprasala in gledala Acacio
Kylie:Ana to je moja najboljsa prijatelica Acacia
Acacia:zivijo Anaa.kako si?
Ana:zivijoo :) in jo Acacia objela
Medtem ko smo se malo pogovarjali z Ano je prsla mama.
Mama:Noo punce kaj boste pile?
Kylie:jst bi kokakolo 
Acacia:amm jst tud bom
mama:Trish (je zakricala mama)
Trish:Ja gospodicna kaj boste?
mama:Trish to je moja hceerka Kylie in njena prijateljica in pri nas bosta za nekaj dni
Trish:me veseli da sem spoznala vaso hcerko,kaj boste za pit?
Kylie:kokakolo bi obe
Trish:ja zdaj bom vam prinesla
Trish je odsla v kuhinji.
Kylie:mama kdo je ta Trish?
mama:to je nasa kuharca in pravtako Trish tudi skrbi za Ano kadar jst moram na delo
Kylie:lepoo
Trish je prsla in nama prinesla kokakole z taksnim napisom: 


Acacii je prinesla taksno kokakolo:


Meni pa taksno:


Acacia:waaaaaa *o*
Kylie:omgg najbujsa kokakola z najlepsim napisom,omgg hvala mamaa
Mama:hahaha ni zakaj ljubicaa
no poslikala sm se kokakolo in dala sliko na insta ,twitter,fb...
skratka smo popile kokakolo in odsle podledt hiso.pogledli smo use sobe ,Hisa je bila zares cudovita.
Mama:no Kylie to je tvoja soba
Ko sem ustopila v sobi sem zagledala taksno sobo:





Acacia je imela pa taksno sobo:












Ni komentarjev:

Objavite komentar