ponedeljek, 28. oktober 2013

Odsla sem do Acaciine sobe in ji povedla da sem pripravljena.
Se malo smo se pogovarjale v Acaciini sobi in se obe slikale za instagram.
Slika je bila taksna:


Acacia:dej pridi greva zdej
Kylie:ok dej sam d se uzamem torbo
Acacia:te pocakm u kuhinji
Kylie:ok
Odprla sem vrata in zagledla Ano pred vrati
Kylie:Ja Ana?
Ana:kam glesta?
Kylie:v centru zkaj?
Ana:lhko pridem se jst plosimmm <3 (in naju je zalostno gledala)
Kylie:amm nevem,Acacia kaj mislis?
Acacia:ce se ti strinjas zakaj da ne?
Kylie:ok naj ti bo samo prej bejz se oblect
Ana:Hvallaaaa ,Kylie in Acacia (in naju objela)
Kylie:noo pridi Ana da te problecm
Ana:jejjj ja pridii
Kylie:hh Acacia jo grem samo preoblect pridem takoj nazaj
Acacia:ok te pocam u dnevni sobi
Kylie:ok 
Zaprla sem vrata acaciine sobe in sla v Anino sobo.
Odpla sm vrata in zagledala to:


Kylie:waaa Ana kok mas lepo sobo *o*
Ana:ja tudi mama in Trish mi plavita samo meni ni vec tako usec lada bi se plinceskin glad
(ja tudi mama in Trish mi pravita samo meni ni vec tako usec rada bi se princeskin grad-tako pisem zato ker Ana je se majhna)
Kylie:hh sej mas use kar ima lahko princeska
Ana:ja samo se princa in se grad mi manjka haha
Kylie:haahhah,no kje mas oblacila
Ana:tle (in pokazala je s prstom na eno veliko omaro)
Odprla sem omaro in zagledala to:


Kylie:wowww 
Ana:dejj Kylie bolj hitlo ker Acacia nas caka
Kylie:ok,ok
Pobrskala sem med njenimi oblacili in ji oblekla to:

Ana:a sem lepa?
Kylie:ma najlepsa si,pridi zdej ker Acacia naju caka
Ana:ja samo se da dam malo palfuma 
Kylie:haha in kjerha parfuma bos dala?
Ana:girlfriend 
Kylie:a mas?
Ana:ja
Kylie:kdo ti je kupil
Ana:mama za lojstni dan
Kylie:aha okej,no pridii
Ana:bom zdej 









Ni komentarjev:

Objavite komentar