petek, 11. oktober 2013

Med potjo smo cel cajt govorile samo o Justinu in o koncertu.
Acacia:joj ne morm vrjet d bom lhko koncno vidla mojega idola
Kylie:jst tud ne samo useeno kot je sam reku NEVER SAY NEVER and BELIEVE
Acacia:ja sam useeno nemorm sevedno vrjet
Kylie:Acacia dej prid dons prespat pr meni
Acacia:amm nevem...
Kylie:prosimmm
Acacia:ammm ok no naj ti bo
Kylie:yeyyy
ko sem prisla domov sem ugotovila da je bila tudi Kendall doma.
Kylie:Kendall domaa semmmm!sem zakricala in takoj se usedla z Acacio u dnevni sobi in dale TV na MTV.
Kendall:ooo Kylie vidim da  nismo same tud Acacia je znami.
Kylie:mhm ja dons bo prespala pri nas
Kendall:aha lepo,bosta kaj za pit?
Acacia:ja jst bom jabolcni sok
Kylie:jst tudi
Lih kadar je hotla nam dat soke je pel Justin LOLLY in smo obe kricale tako da Kendall je spustila kozarce iz rok
Kendall:JOOJJJ samo se to je manjkaloo! -.-
Acacia:OMFGG LOLLY! kylie dej mi dalinc d dam bolj naglas!Acacia da bolj naglas.
med  pesmjo smo cel cajt pele,kricale hahah vse dokler se je pesem koncala.Kendall pa nas je cel cajt samo jezno gledala in kdaj tut smejala kajti kar smesne sva bile ko sva pele pa kricale.
ko je bilo pesmi konec je Kendall vstala in rekla:
Kendall:ve 2 bosta pa zares znorele
Acacia:huh kako pa da nebi k je tko HOT!ahahha
Kendall:dejansko tko vesela bom bla k bosta koncno sle kdaj na koncertu al pa da ga srecste in da nehste KONCNO TEZIT!
Kylie,Acacia:hahah
Kendall:ok punce jst grem zdej spat k mam pol jutre zjutri vaje
Kylie:ok ti kr bejzi ahah aja btw sorry za prej k smo tko kricale
Kendall:hah useeno lahko noc
Kylie:nocko
Kendall je sla spat in jst in Acacia pa sva gledle malo TV in odsle obe u mojo sobo.
Acacia:KYLIE TAKOJ POKLICI TVOJO MAMO!
Kylie:joj pozabla sm bo kr zdej .
uzela sem prenosnik in pogledala na skype ce je mama ampak ni bla zato sm uzela telefon in jo
poklicala:
Mama:Ja?
Kylie:o mama!
Mama:Kyliee joj kako te pogresam
Kylie:ja jst tud tebe..
Mama:aja mimogrede Kylie ves d Justin Biber al kok je ze ma koncert u LA?
Kylie:mhm ja vem .. ):
Mama:in?
Kylie:in?
Mama:kaj nebi rada sla al kaj?
Kylie:OMG itak d bi sam nevem ce mi ti pa oci dovolita
Mama:joj ljubica zakaj pa da te nebi pustila sej ves ti si najina majhna princeska
Kylie:HVALA HVAL HVALA HVALA TI MAMA.Najboljsa siii! rada te mam
Mama:jst tudi tebe aja pa karto za koncert dobis ko prides v LA.
Kylie:OMG resnoo?! Hvala mama res hvala ti 10000x
Mama:haha ti bos sama poskrbela za prevoz do LA okej?
Kylie:OK bom,tudi Acacia bo prsla
Mama:okej pridte kar cimprej
kylie:bova nocko mami rada te mam
Mama:jst tud tebe
odlozila sem telefon medtem ko je Acacia gledala kot d bi vidla duha.
Acacia:in?
Kylie:in?
Acacia:JA KAJ JE REKLA?!
Kylie:je rekla d nesemem :( naredila sem zalosten obraz
Acacia:resno?:(
Kylie:NE...(pocakala sem malo casa in nato rekla) MAMA JE REKLA D LHKO GRAVA! :D
Acacia:resnooo?OMFG NE MORM VRJETT!
Kylie:jst tud ne
in zacele sva kricati na ves glas kot da bi bile nore vendar nase veselje ni slo tako dolgo dokler nisva zaslisele en glas:A LHKO MALO BOLJ PO TIHO KER NEKATERI SPIMO! hahha in seveda sva takoj izvedle da je to Kendall.
Tisto noc sva imele dekliski vecer no ne lih dekliski zato ker cel cajt smo se pogovarjale samo o koncertu in Justinu hahah.
Bile sva budne do 4h zjutraj nato pa sle spat.






Ni komentarjev:

Objavite komentar