nedelja, 27. oktober 2013

No skratka obe sva bile zadovoljene z svojimi sobami.
Odsla sem v svoji sobi in razmisljala o Tilenu zato sem se odlocila da ga bom poklicala.
Kylie:zivjo soncekk
Tilen:zivijo ljubicaaa jojj kako te pogresamm you have no idea <3
Kylie:jst tudd tebee,in kaj delas ?
Tilen:nc zdej sm sel malo u fitnesu ti?
Kylie:hm jst samo razmisljam OMFGG TILENN NE MORS VRJET KAJ SE MI JE ZGODILOO!
Tilen:kaj ljubica?
Kylie:srecala sem JUSTINA BIEBERJA in se slikala z njim + se fonsko mi je dal fakk Tilen kokk je lep
Tilen:zelo sem vesel ljubica zate da se ti je knocno uresnicila zelja
Kylie:awwhh pikii <33333
Tilen:no ljubica zdej jst bom moral trenirat tko d te potem ko koncam poklical ok
Kylie:ok ljubcek caww 
Tilen:caw ljubica
odlozila sem telefon in pospravla moja oblacila  in odsla u kuhinjo in popila vodo.usedla sem se in dala telefizijo na MTV nic ni bilo pametnega zato sem odsla do Acaciine sobe.
potrkala sem na vrata
Kylie:Acaciaa si notri?
Acacia:jaja pridi kr naprej
Kylie:hh vidm da tudi ti pospravljas
Acacia:jap kaj ti nisi?
Kylie:jst sm zelo hitra sm ze use pospravla ahaha no ej ki bos dons delala?
Acacia:ja nevem kej bos ti?
Kylie:jst bi sla malo u centru d poledm kako je tle v LA 
Acacia:ok dej a greva zdej v centru?
Kylie:jaa caki samo se uredit  se grem
Acacia:ok 
Odsla sem v moji sobi uzela telefon in sem dala pesem OLLG-od Justina.
In poslusala sem,se uredila in razmisljala kako vesela bi bila ce bi bila OLLG od Justina samo itak to se nebo nikoli zgodilo.
No zlikala sem si lase in se oblekla to:


in Acacia to:




Ni komentarjev:

Objavite komentar