torek, 8. oktober 2013

Zbudila sem  se okoli 8h, se uštimam za v šolo, pojdla sem  zajtrk in se odpravila  v šolo,hodila sem kakšnih 5 minutk saj ni tako zelo oddaljena, po šoli sem odsla na kosilo s prijatelji in na to sem se  odpravila domov, naredila sem to  kar je potrebno na to pa  sem sla tect.
Ko sem prišla nazaj sem šla takoj se stuširat.Uzela sem telefon in šla na fb-ju, nic ni bilo novega zato sem poklicala Acacio in se zmenle da greva v centru.Odsla sem v kopalnico ,si zlikala lase in se oblekla:

potem sm šla v dnevno sobo in gledala Tv ter čakala Acacio in bilo je res kar dolgčas.
Končnoo je le pršla Acacia.
Acacia:ojj kak si?
Kylie:ma gre ti?
Acacaia:tut in kam greva?greva po nakupih? :P
Kylie:ja lhko greva po nakupih
Acacia:ja pridi bol hitr
Kylie:ok sam d zaklenjm vrata
Acacia:ok te počak pred avtom
Uzela sm ključe ter zaprla vrata,in se usedla u avto kjer je Acaia vozila do centra.med potjo se je predvajal CD BELIEVE od Justina in pravočasno smo tudi me2  pele .ahaah bilo je kar zabavno.
in prispele smo u centru glih ko je Acacia parkirala avto sem zagledla plakat kjer je bil Justin in je nekaj pisalo,bile sva precej oddaljene zato sm šla z Acacio takoj prebrat.pisalo je -15.10.2013 JUSTIN BIEBER CONCERT AT ARENA AT 8.00 IN LOS ANGELOS-
Acaci:hh sm že misnla d bo pršu u New Yorku
Kylie:.srečke une k grejo:( sem žalostno odvrnila,medtem ko sva hodile se mi je posvetilo neka ideja da bi šle u Los angelos kajti moji starši živijo tam in imajo eno podjetje.
Kylie:OMG veš d lahk gremoo!
Acacia:jaa u sanjh
Kylie:ne resno,moji starši živijo tja!
Acacia:OMG jaa dej dons boš poklicala tvojo mamo in uprašla če lhk gremo :D hahah sm pozabla use hahah
Kylie: o fakk komi čakkmmm :D
Šle sva malo po nakupih in  jst si kupila neke kratke hlače,in majico podobne tem:



Acacia pa te:




in potem sva se odpravile domov :)





Ni komentarjev:

Objavite komentar