petek, 18. oktober 2013

z Taksijem smo se preljale pol ure do letalisca.Ko sva prispele v letalisce smo z Acacio pogledale kdaj je odlet.Do odleta sva imele se 25 minut casa zato sem z Acacio odlsa in se vsedle.
Acacia:Kylie dej pridi d se poslikava eno slikco in damo na insta! ahha k je tko dougcas
Kylie:okej sam d grem na wc d se uredim
Acacia:ok te pocakm
odsla sem do wc-ja in se uredila.ko sem koncala use kar sem mogla sem odsla od wc-ja in kar naenkrat se zabila v enega fanta...
Kylie:OMG i`m sorry....ko sem pogledala sem vidla da sem se zabila v Chaza Somers(prijatelja od Justina)
Chaz::no,no it ok
Kylie:OMG you are Chaz Justin`s  friend
Chaz:yes and who are you?
Kylie:i`m Kylie and i`m belieber
Chaz:oh really? nice to meet you
Kylie:nice to meet you to :) lih takrat mi zazvnoi telefon in me poklice Acacia
Acacia:haloo kje is ?
Kylie:ASDSAJKF SEM Z CHAZOM SOMERS!
Acacia:ahah ja se vrjela ti bom ja
Kylie:omg prisezem
Acacia: ofak dej povej kje si k takoj pridm?
Kylie:sm pred zenskim wc-jem
Acacia:ok takoj bom prsla
in prekinila sem.
Kylie:i`m sorry
Chaz::its ok,soo why are you here?
Kylie:cuz i go in LA for Justin`s concert
Chaz: yeah i know
Kylie:and you where are you going?
Chaz:me too in LA :) in se mi je nasemhnil ASAHDSJA
medtem ko sem se znjim pogovarjala je Acacia odzadi tekla za nami
Acacia:KYLIEEE POCAKII!
ustavila sem se in jo pocakala
Chaz:what?who are you whiting?
Acacia:hey i`m Acacia and im biggers fans of you nice to meet you :S
Chaz:ohh really?thas cool nice to meet you too
Chaz se je se malo pogovarjal z Acacio jst sem jih samo poslusala hahha in se smejala ker Acacia je bila res smesna kako je govorila.
in medtem je Chazu zazvonil telefon
Chaz:yes Justin?
Justin:yeah bro where are you?im whiting you
Chaz:ooh im with 2 girls who loves you and they are really nice person
Justin:nice then why are you not coming with them?
Chaz:ahah OK IM COMING! se malo se je pogovarjal medtem ko sem jst z Acacio klepetala
Kylie:fakk a si slisala ki je reku justin
Acacia:omgg jaaaa *o*
Kylie:komi cakm d ga bom spoznala
Acacia:jst tudi
Chaz je odlozil telefon in rekel soo guys Justin want to meet you soo you two are coming with me
Kylie:omg you`re not serious?
Chaz:yes i`m come with me now
Kylie:ok but the first we go for our bags ok
Acacia:okej Kylie ti saki tuki grem jst
Kylie:ok dej
medtem ko je Acacia sla sem jst in Chaz se malo pogovarjala ahha in takoj prisla Acacia sej je tekla...
Acacia:Nazajj smm!
Chaz:what?ahha english please
Kylie:ahahah
se malo smo hodili dokler nism zagledla Justina....






Ni komentarjev:

Objavite komentar