nedelja, 13. oktober 2013

Nakupovale sva do 15.30 in odsle domov.Ko sa pispele domov sva prvo pojedle potem sem uzela prenosnik in sla na fb-ju in se dopisovala z Tilenom.aja Tilen je moj fant,star je 20 let,z njim hodim ze 1 leto in pol podoben je temmu :



Imele sva se 1 uro in pol do prevoza zato sva se z Tilenom odlocila da se videva preden bom odsla.
zato sem sla v moji sobi se uredila,zlikala lase in se oblekla tako:

in odsla v kuhinjo in se pogovarjala z Acacio dokler ni zazvonil zvonec.takoj sem odsla odpret in zagledala lep sopek roz:





in zagledala Tilena ,dal mi je sopek roz in me takoj objel.oblejl me je tako mocno da komaj sem dihala ahhah ampak mimogrede pocutila sem se varno in lepo .
odsla sva v avtu in se odpeljala do ene restovracije.usedla sva se in narocila za jest.
bilo  je zares lepo bila sem znjim pol ure.ko sva pojedla me je peljal do moje hise in rekel:
Tilen:baby zelo sem vesel d se ti bodo uresnicile sanje in da bos koncno vidls Justina,samo ves kako te bom pogresal... 
in me je objel
Kylie:jst tudi tebeee<3
Tilen:kolko dni bos pa bila v LA?
Kylie:nevem lhko 1teden al nevem no 
lih ko me je hotel poljubit je Kendall odprla vrata in rekla:
Kendall:upss sorry ahahha
Kylie:ahah Kendall bejzi domov
Kendall:nene te bm kar pocakala 
je rekla in nas samo gledala haha ko je Tilen ugotovil da nas gleda je rekel:
Tilen:no haha zgleda d nebova bla nikoli sama!in gledal Kendall
Kendall:jojj ja no sej grem zdej caw Tilen in objela ga je.
Tilen:caw 
Kendall je odsla in zaprla vrata zato sva bila sama..
Tilen:pogresal te bom ljubicaaa
Kylie:jst tudi tebe samo te bom usako toliko casa poklicala po skypu,pa po fb-ju se bova dopisovala,...itd
Tilen:no caw ljubica ker vidim d mors it se preoblect
Kylie:haha ja 
objel me je mocnooo in me poljubil in poljube sem mu seveda tudi vracala.
haha sej veste kako tezko se je posloviti z fantom :/ no poslovila sem se in odsla domov.
Kendall in Acacia sta me samo resno gledale>
kYLIE:in kaj je?
Kendall:jojjj kok sta luskanaa <3
Acacia: oooo pikijaa
Kylie:ahah jojj sej vem da sva luskana <3in gledala zalostno na tla 
Kendall:jojjj sestrica vidm d si zalostna zarad Tilena k ga nebos vidla 1 teden ahaha samo ves vem kaksen obcutek je to.in zacela govoriti brezveze
Kylie:Kendall jst grem se problect in me ne zanima kaj govoris brezvezee :)Acacia pridi greva
Kendall:ahah joj kok si nesramna
Kylie:jojj sej vemm
Odsle sva v mojo sobo in pogledala kaj bi lahko se oblekla.




in odlocila sem se da bom oblekla to:


in Acacia je  to oblekla:

Odsle sva v dnevno sobo kjer je bila tudi Kendall.
Kendall:wowwww lepotickee
Kylie,Acacia:Hvalaa Kendall in jo obe objele
Kendall:in zdej boste sle ane?
Kylie:mhm
Kendall:ok 
Kylie:no Acacia pridi greva samo se poklici taksi.
Kendall:jojj pogresala vas bomm
Kylie:mi 2 tud tebe
Acacia:pridi Kylie greva
Poslovile sva se tudi z Kendall in se vsedle v taksi.









Ni komentarjev:

Objavite komentar