sobota, 12. oktober 2013

Zjutraj sem se zbudila ob 10uri  se oblekla in odsla u fitnes
Oblekla sem se tako:

         

v fitnesu sem bila 1 uro in pol,ko sm prsla domov je bila ze Acacia budna in je brskala po prenosniku
Kylie:domaa semm!
Acacia:ja kje si pa bila?
Kylie:sm sla v fitnesu zki?
Acacia:zato ker sm te iskala po celi hisi
Kylie:ahhahah 
Acacia:in a si nasla kaksen prevoz do LA?
Kylie:ne se, bom pole k grem se stusirat in se oblect.
Acacia:Aha okej
Kylie:poglej pa ti medtem ko se bom jst stusirala
Acacia:okej nnoo bom
Kylie:ok 
in odsla sem v sobo se stusirala,se oblekla in se namazala.Ko sem se uredila sem se uzela telefon in se slikala tako 



in dala na Twitterju in na instagramu .krnaenkrat me je poklicala mama
Kylie:o mama
mama:zivijo ljubica kako si?
Kylie:uredu mami ti?
Mama:jst tud in kako je Kendall?
Kylie:uredu je,sla je k ma vaje
Mama:aja lepo in si nasla kaksen prevoz do LA?
Kylie:ne se 
Mama:ja sej ti ni treba k sm ti ze nasla karto dons ob 17.00 ms prevoz do LA z letalom ok
Kylie:HVALAA mamii
Mama:okej komaj cakam da te vidm ker te tko pogresam
Kylie:jst tud tebe
Mama:adijoo
Kylie:caw
odlozila sem telefon in takoj odhitela do Acacie,kjer sem ji povedala use kar mi je rekla mama.
bila je tudi ona vesela zato sva takoj se pripravile za izlet.
na koncu sva imele kar nekaj potovalk samo jst sm mela 6 potovalk in Acacia 5.Medtem ko sva midve popravile potovalke je Kendall ze prispela domov.
Kendall:Punceee doma semm! 
Kendall je takoj potrkala na vrata moje sobe in rekla
Kendall:a lhko ?
Kylie:Ja sevedaa pridi
ko je Kendall vidla potovalke je rekla
Kendall:kam pa kam vi2?
Kylie:v LA 
Kendall:a ve mama ?
Kylie:JAAA CE MI JE REKLA ONAA!
Kendall:zki pa gresta?
Acacia:ker ma Justin koncerttt aaaa *o*
Kendall:oo koncno ste dozivele ta dan ahah pa d lhko koncno greste na koncert od BIBRA !
Kylie:BIEBER* in ne BIBER
Kendall:ahha ja sej vemm no
kYLIE:jst in Acacia zdej greva po shoppingah ok!
Kendall:kdaj pa maste prevoz?
Kylie:ob 17.00 
Kendall:aaa lepo pol
Kylie:ok dej greva Acacia se preoblect.
Kendall:jaja kr bejzte ve
odsle sva u mojo sobo in se preoblekle.
Jst sem se oblekla tako:



Acacia pa tako:



in odsle po nakupih.




Ni komentarjev:

Objavite komentar